Widzisz wypowiedzi znalezione dla zapytania: Skuter Sklep
Temat: Nowe artykuły na stronie ( 23 ) !!
Nowe artykuły na stronie www.publiczne.taniezabawki.com
strona główna: www.taniezabawki.com
+ sonda (prosimy o zagłosowanie!)
Tym razem nie podaję adresów do konkretnych stron. Po pierwsze dlatego, że
jest ich za dużo (nowych artykułów jest 23), po drugie zaś dlatego, że w
przyszłym tygodniu nastąpią przenosiny całego serwisu w inne miejsce i
adresy oraz cieżki będą nieaktualne. Po zakończeniu operacji nie omieszakam
zainteresowanych zawiadomić o nowych adresach :)
Zajrzyj do sklepu!
sklep: www.sklep.taniezabawki.com
Serdecznie zapraszamy!
Andrzej Twarda
Andrzej Turos
www.blog.taniezabawki.com
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Grasz na Playstation 2 ???? swapmagic3.pl
SKLEP www.swapmagic3.pl
Pomyśl jak bardzo chciałbyś w łatwy sposób korzystać z wykonanej
przez siebie kopii gry na konsolę PlayStation 2.
Teraz jest to już możliwe bez utraty gwarancji sprzętu.
Wystarczy nabyć zestaw Swap Magic 3.8 CODER,
dzięki któremu będziesz spokojnie i bezpiecznie
cieszyć się obsługą kopii własnej gry
(w tym czasie oryginał jest nadal w bardzo
dobrym stanie).
ZAPRASZAMY do sklepu
SKLEP www.swapmagic3.pl
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: SZCZEGÓLNA OFERTA !!!
Szanowni Państwo.
Zapraszamy do odwiedzin naszego sklepu z artystycznymi wyrobami z drewna.
http://sklep.24g.pl
W ofercie mamy:
przepiękne, ekologiczne zabawki dla dzieci od lat trzech, artystycznie
wykonane ozdoby oraz praktyczne przedmioty codziennego użytku.
Wszystkie oferowane przedmioty są rękodziełem firmy z siedemdziesięcioletnią
tradycją.
Ceny łącznie z kosztami przesyłki są niższe niż w sklepach firmowych
producenta.
Tak więc, te cudeńka mogą się znale ć w waszych domach za bardzo przyzwoitą
cenę.
Zapraszamy również do współpracy sklepy branżowe oraz odbiorców hurtowych.
Dla Was przygotowali my szczególną ofertę.
Pozdrawiamy
Obsługa sklepu
sklep.24g.pl
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: 23 artykuły - poczytaj o Polsce!
strona główna: www.taniezabawki.com
Nowe artykuły na stronie www.publiczne.taniezabawki.com
+ sonda (prosimy o zagłosowanie!)
Dla ułatwienia - adresy do działów w tym serwisie:
INSTYTUT IMAGISTYKI SPOŁECZNEJ -
http://www.publiczne.taniezabawki.com/iis/index.php
SOCJOLOGIA - http://www.publiczne.taniezabawki.com/socj/index.php
KOMPUTERY - http://www.publiczne.taniezabawki.com/komp/index.php
ARCHIWUM http://www.publiczne.taniezabawki.com/archiwum/index.php
BUDŻET 2005 http://www.publiczne.taniezabawki.com/budzet/index.php
EKSPERCI http://www.publiczne.taniezabawki.com/eksp/index.php
GIEŁDA WARSZAWSKA http://www.publiczne.taniezabawki.com/gielda/index.php
OBIETNICE http://www.publiczne.taniezabawki.com/obie/index.php
PLATFORMA OBYWATELSKA http://www.publiczne.taniezabawki.com/po/index.php
PRASA http://www.publiczne.taniezabawki.com/prasa/index.php
PRAWO I SPRAWIEDLIWOSC http://www.publiczne.taniezabawki.com/pis/index.php
RADA POLITYKI PIENIĘŻNEJ http://www.publiczne.taniezabawki.com/rpp/index.php
SOCJALDEMOKRACJA POLSKA http://www.publiczne.taniezabawki.com/sdpl/index.php
SOJUSZ LEWICY DEMOKRATYCZNEJ
http://www.publiczne.taniezabawki.com/sld/index.php
TELEWIZJA http://www.publiczne.taniezabawki.com/telew/index.php
WARSZAWA http://www.publiczne.taniezabawki.com/wawa/index.php
Zajrzyj też do sklepu!
sklep: www.sklep.taniezabawki.com
Serdecznie zapraszamy!
Andrzej Twarda & Hans Peterson
Andrzej Turos
www.blog.taniezabawki.com
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Zagraj na Playstation 2
SKLEP www.swapmagic3.pl
Pomyśl jak bardzo chciałbyś w łatwy sposób korzystać z wykonanej
przez siebie kopii gry na konsolę PlayStation 2.
Teraz jest to już możliwe bez utraty gwarancji sprzętu.
Wystarczy nabyć zestaw Swap Magic 3.8 CODER,
dzięki któremu będziesz spokojnie i bezpiecznie
cieszyć się obsługą kopii własnej gry
(w tym czasie oryginał jest nadal w bardzo
dobrym stanie).
ZAPRASZAMY do sklepu
SKLEP www.swapmagic3.pl
ALLEGRO http://www.allegro.pl/show_item.php?item=172553113
A po co placić za cos co mozna bez problemu legalnie ściągnąć z internetu
wraz z dokładna instrukcja montażu?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Upadlosc konsumencka
Dnia Thu, 01 Jan 2009 17:36:52 -0600, witek napisał(a):
| Tak samo jak na żadnej wsi nie ma sklepu.
Sklep w przeciwieństwie do szkoły przynosi dochód. Szkoła z definicji
nie. Przynajmniej finansowy, krótkoterminowy.
Nie? Ciekawe, co na to szkoły prywatne.
| Przykładem mogą być firmy kurierskie. Paczki do popidówki wielkiej
| kurierem nie wyślesz i już.
| Naprawdę? Dobrze, że mi powiedziałeś, bo mi ten kurier, co dzisiaj był
| nakłamał i to jeszcze na piśmie zatytułowanym 'list przewozowy'.
Wniosek: nie mieszkasz na wsi.
Czekaj, miałem nei wysłac do pipidówki, a wysłałem.
Już teraz listonosze na wsi ci listów nie przynoszą, tylko zostawiają
wszystkie w jednym miejscu i sam sie musisz do skrzynki na drugim końcu
wsi pofatygować.
Naprawdę? Dobrze, że moi znajomi o tym nei wiedzą.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Upadlosc konsumencka
Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Thu, 01 Jan 2009 17:36:52 -0600, witek napisał(a):
| Tak samo jak na żadnej wsi nie ma sklepu.
| Sklep w przeciwieństwie do szkoły przynosi dochód. Szkoła z definicji
| nie. Przynajmniej finansowy, krótkoterminowy.
Nie? Ciekawe, co na to szkoły prywatne.
Szkoły prywatne nie zagwarantują ci rozwoju społeczeństwa jako takiego.
To to już nawet w starożytnej Grecji wiedzieli.
| Już teraz listonosze na wsi ci listów nie przynoszą, tylko zostawiają
| wszystkie w jednym miejscu i sam sie musisz do skrzynki na drugim końcu
| wsi pofatygować.
Naprawdę? Dobrze, że moi znajomi o tym nei wiedzą.
Albo zgrywasz wariata, albo nim jesteś.
Przejedź sie po wsiach to się przekonasz.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sklepy i karty.
I to samo z PolCardem - a jesli im sie faktycznie zepsul terminal...
jesli pani go nie umie obslugiwac...
tez maja obowiazek przyjecia karty ?
Hm, terminal zepsuty przez kilka m-cy? Dziwne, a ta pani oczywiscie kiedys
dawala sobie rade z obsluga transakcji.
Chce zauwazyc, ze POS nie jest wlasnoscia sklepu. Sklep ma tylko podpisana
umowe o dzierzawe, dlatego prawdopodobne jest, ze sa jakies regulacje
dotyczace np. oznakowania punktu. Zakladajac, ze prowizja od transakcji
wynosi 3% to Polcard stracil 45zl. To jest 3/4 oplaty miesiecznej za
dzierzawe terminala. Zastanawiam sie nad sensem utrzymywania POSa w takim
sklepie.
Jezeli Polcard rozwiaze z nimi umowe bede mial jasnosc, ze karta nie moge
tam zaplacic. A tak kazda wizyta tam to loteria. Beda chcieli przyjac czy
nie? Dzis uslyszalem, ze po drugiej stronie ulicy jest bankomat ;).
Maciej
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sklepy i karty.
| I to samo z PolCardem - a jesli im sie faktycznie zepsul terminal...
| jesli pani go nie umie obslugiwac...
| tez maja obowiazek przyjecia karty ?
Hm, terminal zepsuty przez kilka m-cy? Dziwne, a ta pani oczywiscie kiedys
dawala sobie rade z obsluga transakcji.
Chce zauwazyc, ze POS nie jest wlasnoscia sklepu. Sklep ma tylko podpisana
umowe o dzierzawe, dlatego prawdopodobne jest, ze sa jakies regulacje
dotyczace np. oznakowania punktu. Zakladajac, ze prowizja od transakcji
wynosi 3% to Polcard stracil 45zl. To jest 3/4 oplaty miesiecznej za
dzierzawe terminala. Zastanawiam sie nad sensem utrzymywania POSa w takim
sklepie.
Jezeli Polcard rozwiaze z nimi umowe bede mial jasnosc, ze karta nie moge
tam zaplacic. A tak kazda wizyta tam to loteria. Beda chcieli przyjac czy
nie? Dzis uslyszalem, ze po drugiej stronie ulicy jest bankomat ;).
Maciej
to bym poszła do innej hurtowni
mi nie chcieli przyjąć w sklepie 30 zł to powiedziałam że nie kupuje i od
razu się zgodzili
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ilość slipów po transakcji kartą
Cześć
W ostatnich dniach toczyła sie tutaj dyskusja o ilości slipów po wykonaniu
transakcji karcianej. Sam miałem z tym problem (4 slipy w aptece) i
postanowiłem dowiedzieć sie u źródła (POLCARD) jak to jest. Dostałem mailem
następujacą odpowiedź:
"Witam
Standardowo drukowane sa dwa kwity. Jeden dla klienta, drugi dla sklepu.
Sklep ma prawo wykonac kopie dla swoich celow np. ksiegowych. Prosze nie
obawiac sie o dane karty. Zakladajac, ze personel sklepu ma zle intencje,
wystarczy mu jedna kopia. Na kopiach, nie ma Panskiego podpisu, a
wstukiwanie danych recznie jest zablokowane. Przy uzyciu numerow karty w
internecie, odpowiedzalnosc za transakcje spoczywa na sklepie (musi zwrocic
pieniadze w razie reklamacji).
Pozdrawiam"
Powyższa odpowiedź powinna rozwiać wszelkie wątpliwości grupowiczów.
Pzdr
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ilość slipów po transakcji kartą
"Witam
Standardowo drukowane sa dwa kwity. Jeden dla klienta, drugi dla sklepu.
Sklep ma prawo wykonac kopie dla swoich celow np. ksiegowych. Prosze nie
obawiac sie o dane karty. Zakladajac, ze personel sklepu ma zle intencje,
wystarczy mu jedna kopia. Na kopiach, nie ma Panskiego podpisu, a
Przecież w sklepie zawsze zostawiamy podpisanego slipa.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ilość slipów po transakcji kartą
"Artur" <t_ar@friko7.onet.plwrites:
| "Witam
| Standardowo drukowane sa dwa kwity. Jeden dla klienta, drugi dla sklepu.
| Sklep ma prawo wykonac kopie dla swoich celow np. ksiegowych. Prosze nie
| obawiac sie o dane karty. Zakladajac, ze personel sklepu ma zle intencje,
| wystarczy mu jedna kopia. Na kopiach, nie ma Panskiego podpisu, a
Przecież w sklepie zawsze zostawiamy podpisanego slipa.
So what? Sklep moze sobie po naszym wyjsciu wydrukowac 100 kopii
slipa. I podpisac je albo nie. To, czy _przy nas_ wydrukuje jedna czy
trzy, nie ma zadnego znaczenia.
MJ
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ilość slipów po transakcji kartą
Użytkownik Andrzej Łubniewski <t@poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9r859d$1h@news.onet.pl...
Cześć
W ostatnich dniach toczyła sie tutaj dyskusja o ilości slipów po wykonaniu
transakcji karcianej. Sam miałem z tym problem (4 slipy w aptece) i
postanowiłem dowiedzieć sie u źródła (POLCARD) jak to jest. Dostałem
mailem
następujacą odpowiedź:
"Witam
Standardowo drukowane sa dwa kwity. Jeden dla klienta, drugi dla sklepu.
Sklep ma prawo wykonac kopie dla swoich celow np. ksiegowych.
A kto tu niedawno pisal, ze sklepowi do ksiegowania nie sa potrzebne zadne
dodatkowe kserokopie?
Powolujac sie na Polcard.
Karol
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ilość slipów po transakcji kartą
Sent: Thursday, October 25, 2001 10:25 AM
To: pl-biznes-ba@newsgate.pl
Subject: Re: Ilośćslipów po transakcji kartą
Użytkownik Andrzej Łubniewski <t@poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9r859d$1h@news.onet.pl...
| Cześć
| W ostatnich dniach toczyła sie tutaj dyskusja o ilości slipów
po wykonaniu
| transakcji karcianej. Sam miałem z tym problem (4 slipy w aptece) i
| postanowiłem dowiedzieć sie u źródła (POLCARD) jak to jest. Dostałem
mailem
| następujacą odpowiedź:
| "Witam
| Standardowo drukowane sa dwa kwity. Jeden dla klienta, drugi dla sklepu.
| Sklep ma prawo wykonac kopie dla swoich celow np. ksiegowych.
Karol wrote:
A kto tu niedawno pisal, ze sklepowi do ksiegowania nie sa potrzebne zadne
dodatkowe kserokopie?
Powolujac sie na Polcard.
Nie sa potrzebne. Na potrzeby ksiegowosci wystarczaja miesieczne zestawienia
transakcji, ktore acquirer wysyla merchantowi.
Pozdrawiam,
Sebak
_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Jak rozwijac swoja dzialalnosc? Jak pozyskiwac nowych Klientow?
Ad.1. Z doswiadczenia wiem ze wiekszosc klientow podchodzi do takiego
dzwonienia dosc sceptycznie - czesto odczytywane jest to jako
"nagabywanie"....i odpowiedz jest "nie...nie chcemy...nie potrzebujemy...nie
jestesmy zainteresowani"....a przeciez my nikomu niczego nie wciskamy na
sile - tylko przedstawiamy swoja oferte...moze jest jakis inny lepszy
sposob?
znalezc sam telefon do firmy to nie wszystko - musisz dotrzec do osoby
"decyzyjnej". A pierwsze co przyszlo mi na mysl po przeczytaniu "nie
potrzebujemy..nie jestesmy zainteresowani", ze nie potrafisz odpowiednio
przekonac klienta, ze jestes mu potrzebny. Jak to ktos kiedys ladnie
powiedzial - musisz uswiadomic klienta, ze Twoja oferta jest mu
potrzebna. Nic mu nie da np. informacja, ze piszesz programy w PHP i
MySQL - skoro jemu te nazwy kompletnie nic nie mowia.
Poszukaj po znajomych kogos kto pracowal przy telemarketingu czy w
agencji reklamowej i porozmawiaj jak wyglada u nich wyszukiwanie i
pozyskiwanie klienta - na pewno wyciagniesz odpowiednie wnioski.
Ad.2.Uklad ze sklepem nie wchodzi w rachube bo to przeciez konkurencja dla
sklepu. Sklep przeciez tez z reguly swiadczy uslugi informatyczne typu np.
naprawa komputera, instalacja oprogramowania itp.
ale nie wszystkie te uslugi swiadcza. Jeszcze mozesz sprawdzic kafejki
internetowe.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?
Andrea pisze:
Jest coś takiego, jak firmowa plomba producenta.
Z tą plombą to jak z normą.
Ile osób jest na tyle uświadomionych, że zwróci na to uwagę?
Wszystko opieramy na założeniu, że będzie idealnie.
Producent do sklepu, sklep do klienta i wszystko ładnie.
Gorzej jest w rzeczywistości. Sprzęt trzeba pokazać i jak sie uda to go
jeszcze sprzedać.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: pamięci OEM
"JFK" <j@okg.gdynia.pl wrote in message
heh ;)
ale wymysliłes z ta gwarancja
proponuje pl.misc.konsumenci
hejka
chcialbym wiedzic ktore z moich slow Ci nie pasuje
podkresliles ze wieczysta oki prosze bardzo nie szukalem daleko
podaje za ws.pl
(...). Pewność tę popiera WIECZYSTA GWARANCJA, której firma Wilk
Elektronik
S.A. udziela na wszystkie sprzedawane przez nas moduły. (...)
teks sciagniety bezposrednio po kliknieciu na ta kostke ram ktora jest na
stronie glownej :)
i nie jes to jedyny dystrybutor ktory daja taka gwarancje
ramy po prostu maja gwarancje wieczysta
wszystko fajnie ale rozroznijcie jeszcze jedna sprawe
Gwaracja producenta a gwaracja sklepu ... sklep pada i gwaracje mozesz sobie
wsadzic ..
a jak masz dozywotnia (czy nie ale i tak dobrzy producenci honoruja zwykle
reklamacja po uplywie gwaracji) producenta to pakujesz paczke i wysylasz do
niego i po klopocie.
Slawek
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Abit NF7-s i nakleja
Witam.
Mam pewien problem. a mianowicie. Oddalem plyte (Abit nf7-s) do sklepu na
gwarancji (proline) poniewaz uszkodzil mi sie prawdopodobnie kontroler
pamieci. Facet ze sklepu mowi mi ze jest rysa na naklecje hologramowej
wokol
socetu procesora. Chodzi o ta naklejke na dole i na gorze. Czy przez to
moglo sie cos uszkodzic?? Czy znajduja sie pod tak nakleja jakies sciezki
albo tranzystory?? Jest to delikatna rysa, zapewne od srobokreta podczas
sciagania radiatora. Nie chcialem mu mowic ze jest cos z kontrolerem, bo
to
tepaki jedne i nic sobie nie dadza wmowic.
Pozdrawiam
Lukasz
Ja przez takie coś musiałem kupić nową płytę.......Akurat nie chodziło o
rysę na jakiejś pieprzonej nalepce ( a'propos - zależy jaka jest ta rysa ),
tylko miałem porysowany laminat płyty przy gnieździe procesora - też
niestety przy zakładaniu procka. Po jakimś roku z płytą coś się stało -
oddałem do sklepu - sklep do oficjalnego serwisu MSI - no i zwrot z
nieuznaną gwarancją z w.w. powodu. Mam nawet na to pisemne potwierdzenie. No
i przyszło mi kupić nową płytę........
Pozdrawiam
mhuzar
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: monitor - NEC, Samsung czy Asus?
| 5. Bad piksele - znalazłem Iiyamę, na którą producent daje gwarancję
| ZERO BAD PIXEL.
Chyba nie podałeś modelu.
Nie, nie podałem, żeby nie robić reklamy - zaraz pojawi się 10
krytykujących, którzy napiszą, że wybrałem szajs, a teraz zachwalam,
żeby się podbudować.
Zajrzyj do sklepu sklep.proline.pl i zapytaj np. mailem, telefonem czy
przez GG, które modele są objęte taką gwarancją, bo nie wszystkie
informacje są w opisach produktów.
g.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sklep do testow i oceny
pracuje w jednej takiej firmie i podjalem sie zadania stworzenia
sklepu
internetowego dla klientow firmy, ktorzy to klienci hurtowo kupuja
takie
jedne produkty.
Uwagi od razu lece:
- ja rozumiem ze Simplus ma jakies barwy, ale ty z nich zrobiles stragan
jarmarczny niestety
- mysle ze te barwy sie nadaja, ale nie w takiej ilosci, mozna by to
sprobowac bardziej delikatnie zrobic
- kontakt w nowym oknie to kiepski pomysl
- w wersji do wydruku kiepsko jest logo wyciete bo widac postrzepienia
- po co na stronie do drukowania ikonka "drukuj strone" ? ;)
- czerwony kolor w formularzach to zly pomysl - juz moze trzymaj sie
tych pomaranczy
- w info przy wyborze dostawy strona przeskakuje mi na gore po otwarciu
popupu... moze daj to info na jakiejs warstwie ukrytej i pokazywanej pod
linkiem info na zyczenie
- po zlozeniu zamowienia nie mam jak wrocic na strone glowna lub
spowrotem do sklepu
Sklep niby jest funkcjonalny i w miare wygodny, to jednak te barwy
odstraszaja - zwlaszcza ze tu juz nie masz promowac marki a sprzedac
hurtowa (!) ilosc produktu, a wiec ktos przychodzi tu zlozyc zamowienie
a nie ogladac kolorki i podziwiac je.
Proponuje zrezygnowac z tych kolorow w takiej postaci i w takiej ilosci
a uzywac ich w mniejszym stopniu.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Joomla - prosty katalog produktów
NEWS pisze:
| Możecie polecić jakiś moduł komponent?
Tak.Joomla + VirtueMart z wyłączoną funkcją koszyka.
Właśnie chciałem uniknąć VirtueMart i typowego sklepu. Sklep to będę
robić ale w dalszej przyszłości :).
Nie ma nic lżejszego?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: spalony zasilacz w notebooku - moja wina?
J.F. napisał(a):
| Moze pomoze, ale ostrzegam - przegrac mozesz oba procesy :-)
| Jeden biegly orzeknie ze to z wyniku przepiecia,
| ZE pokaze wydruk z monitora napiecia sieci, stwierdzi
| tez ze nie bylo innych roszczen z tego regionu.
Ja nie proponuję natyczmiastowej wycieczki do sądu, tylko tzw. wyraźną
sugestię mającą na celu sprowokowanie serwisantów do zastanowienia się
nad problemem.
No i chodzi o DOKŁADNY opis.
Kiedyś zepsuł mi się zegarek. Sytuacja podobna jak tutaj.
Zadzwoniłem do PIHu, PIH zadzwonił do sklepu, sklep zadzwonił
do mnie żeby przynieść zegarek do naprawy. Polecam tą drogę.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: spalony zasilacz w notebooku - moja wina?
On Tue, 10 Jan 2006 11:52:27 +0100, Władysław Skoczylas wrote:
Kiedyś zepsuł mi się zegarek. Sytuacja podobna jak tutaj.
Zadzwoniłem do PIHu, PIH zadzwonił do sklepu, sklep zadzwonił
do mnie żeby przynieść zegarek do naprawy. Polecam tą drogę.
ciekawe czy to nadal dziala. Urzednicy stracili troche mocy
straszenia i pazurow - nie raz ich sady prostowaly.
A PIH zmienil nazwe http://www.giih.gov.pl/
Masz oficjalna odpowiedz i rozebrany zasilacz ?
Bo byc moze nalezy sie udac do rzeczoznawcy, bedziesz mial
jakies podstawy do udowadniania swego.
Bo jak naprawia to juz nie dojdziesz czy przepiecie czy wina sprzetu.
Ewentualnie poszukaj innych wlascicieli - jesli jest
wiecej takich uszkodzen to sad moze uwierzyc ze to jest
wada fabryczna a nie przepiecia w sieci.
Pomoc najbardziej to ci tu moze gazeta - maly telefon do rzecznika "tu
redaktor dyzurny gazety xxx, dzwonie w sprawie skargi naszego
czytelnika" potrafi czynic cuda :-) .
J.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Zastanowic się przy zakupie.
Oddano drukarkę do naprawy! GWARANCYJNEJ!!!
Jak traktuje się klienta
Jaka Awaria!
W czasie drukowania czasami zaznaczam czasami?
Występował błąd źle włożony pojemnik z czarnym tuszem.
Mając gwarancję oddałem do sklepu?
Sklep wysłał do serwisu Computerland Kraków
Ul.Sokołowska 19.Autoryzowany serwis.
Po tygodniu odesłano z adnotacja potrzebna wymiana taśmy
Przetarta-a to ciekawe?jak by drukarka stała to taśma by się nie przetarła!
Ale wydrukowałem parę kartek i mamy efekt ?
Jak zapłacimy 100zł to może naprawia.
Po odbiorze drukarka zaprzestała drukowania?
Drukarki ta nie odebrałem z sklepu.
Sklepowy dzwonił my wiemy i tak ma być,(no trudno może inny serwis naprawi)
Ale to dopiero chryja?
Wysłano faks z Centrum Serwisowego HP
Warszawa
Ul Jagiellońska 78. do sklepu i zażądano 425zł za naprawę.
Napiszcie jeśli mieliście takie anomalie?
Kto kogo robi w balona.
W tej chwili drukarka nowa tej klasy kosztuje około 450 zl.
Może w nowej rzeczywistości klient ma być baranem (bo on z prowincji)
Może takie ąlfy mogą naprawiać widły i zadać zapłaty.
Jeśli ktoś miał z takimi alfami styk napiszcie.
Mam rodzinę w USA narobimy bałaganu na tamtych serwisach
niech się świat dowie jakie serwisy mamy w Polsce.
I jak traktują klienta.
A może sam Hawlett Packart tak każe traktować klienta.
Uszanowanie Jan.
Placic za naprawe bubla nie będę.
Do Krakowa jeszcze wyslana byla czynna,(po odbiorze zaprzestala druku!
A teraz z arszawy co przyjdzie ( ) wystarczy.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Czy można wysłać próbkę do Sanepidu
On 16 Kwi, 22:36, "Piter" <piot@poczta.onet.plwrote:
Witam,
kupiłem w sklepie paluszki rybne.
Okazało się, że ich zapach nie wskazuje na świeżość (mimo terminu ważności).
Czy można bezpłatnie oddać taką próbkę do Sanepidu celem zbadania?
Jak wygląda procedura?
Piotr
Wystarczy podać datę trwałości i numer partii z opakowania do
sanepidu. Sanepid skontaktuje się z producentem i zażąda od niego
próbki z danej partii. Każdy producent jest zobowiązany odkładać do
biblioteki prób po kilka opakowań z każdej wyprodukowanej partii
produktu. Próbki takie są przechowywane minimalnie do końca okresu
przydatności do spożycia.
Właściwie co chcesz uzyskać oddając próbkę do sanepidu?
Jeżeli chcesz jakieś zadośćuczynienie, prędzej napisz reklamację do
producenta. Poza tym, za towar odpowiada sprzedawca, więc jeżeli
konserwa była nieświeża, powinieneś oddać produkt do sklepu. Sklep ma
obowiązek wymienić produkt na świeży lub oddać pieniądze.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: dowód zakupu
Witam !
Czy wydruk z terminala kart płatniczych jest DOWODEM ZAKUPU ?
Chciałam reklamować latarkę , nie mam paragonu .
Na terminalu jest data , kwota , adres sklepu .
Sklep odmawia przyjęcia reklamacji .
Czy ktoś ma jakieś rady ?
Pozdrawiam
Iwona
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: dowód zakupu
Osoba znana wszem i wobec jako Jacek zamieszkała pod adresem
<alp@wp.plnapisała:
Witam !
Czy wydruk z terminala kart płatniczych jest DOWODEM ZAKUPU ?
Chciałam reklamować latarkę , nie mam paragonu .
Na terminalu jest data , kwota , adres sklepu .
Sklep odmawia przyjęcia reklamacji .
Czy ktoś ma jakieś rady ?
Obawiam się, że nic nie możesz zrobić. Sklep będzie sie tłumaczył, że
nie wiadomo, czy kupiłas latarkę czy 25 kg ziemniaków za tą sama kwotę
;-(
chociaż przy paragonie zostaje świch z terminala kart - powinni potrafić
połączyć, ale obawiam się, że czeka Cię długa walka...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: dowód zakupu
Jacek napisa_(a):
Czy wydruk z terminala kart płatniczych jest DOWODEM ZAKUPU ?
Chciałam reklamować latarkę , nie mam paragonu .
Jest, nigdzie nie jest powiedziane, że musi być paragon.
Na terminalu jest data , kwota , adres sklepu .
Sklep odmawia przyjęcia reklamacji .
Czy ktoś ma jakieś rady ?
Reklamacja była na piśmie? Jeśli nie to trzeba ją złożyć w ten sposób.
Jeśli sklep będzie się upierał warto zwrócić się do jakiejś organizacji
konsumenckiej, ich pismo może pomóc, może sprzedawca zgodzi się na sąd
polubowny... A jęśli nie - niestety zwykły sąd, ale czy latarka jest
tego warta?
KG
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: ;)
Cezary <czarek_pol[nospam]@o2.plnapisał(a):
Jakoś posępnie na grupie się porobiło. Garść dowcipów - stare ale jare
:)
Wczoraj wieczorem byłem na nagraniu HBO na stojaka (jako widz, ofkoz).
Daukszewicz dał czadu:
"Wracaliśmy kiedyś z koncertu na Mazurach, a że było już bardzo późno,
wszystkie sklepy pozamykane, to postanowiliśmy się z kolegą zatrzymać pod
sklepem nocnym, żeby kupić krople nasenne ;). No i kiedy kolega posszedł po
krople ;) ja zacząłem przyglądać się pewnemu menelowi, który przyklejon był
do witryny pewnego sklepu. Sklep ów należał do tej kategorii, z której nie
korzystają normalni (czytaj: nawet średnio zamożni) Polacy. Ceny nie z tej
ziemi. Łyżeczka do herbaty 250, cukierniczka 1300... Zainteresowało mnie to,
podszedłem więc do tego menela. On, słysząc zatrzymujące się kroki obok
siebie odwrócił się, spojrzał na mnie, po czym znów przykleił nos do szyby.
Po chwili odwrócił się znowu i rzekł bardzo zachrypniętym głosem:
- Patrz pan, panie Krzysiu. Świat KURWA stanął na krawędzi. Mózgotrzep
kosztuje 3.50, a korkociąg 700."
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Współpraca
Witam wszystkich serdecznie,
jesteśmy firmą reklamową, promującą firmy i handel w sieci.
Mamy gotowy sklep internetowy (telefony, akcesoria, hurt, detal )na naszej
platformie - przyklad do obejrzenia pod adresem :
http://www.wirtua.net/TELEFONYGSM/
Poszukujemy solidnych i mocnych partnerów do poprowadzenia takiego sklepu.
Sklep i administracje udostepniamy za darmo.Pozycjonujemy strone w Internecie i
reklamujemy ją posrod wszystkich naszych klientów.Do omówienia pozostają
warunki podziału zysków ze sprzedaży.
Czekając na pytania
pozostaję z poważaniem
S.Fotyniuk
(0) 600 943 036
p@wirtua.net
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: eBiznes przez komorke?
Fragment dyskusji z grupy (http://www.biznesnet.com.pl/forum)
BiznesNet Forum: Handel elektroniczny: Czy handel elektroniczny w Polsce ma
racje bytu?
4% polakow ma dostep do Internetu przez PC+modem
10% ma telefony komorkowe (a rynek rosnie!)
przez terminale ruchome (komorki nastepnej generacji) dostep do
Internetu+platnosci przez komorke moze miec nawet 50% (20M) bo takie jest
zalecenie 15 EU
<Już niedługo zapowiadane są telefony komórkowe, które pozwolą obciążyć
rachunek telefoniczny kosztami zakupów, np. puszki coli z automatu, czy
paliwa na <stacji benzynowej. Wystarczy wstukać na komórce odpowiedni numer
pokazany przez automat Coli, czy dystrybutor bezołowiowej i gotowe! Telefon
przekazuje <informację o płatności do kogo trzeba, puszka wylatuje, paliwo
się leje, a rachunek płacimy operatorowi telefonii komórkowej. Podobnie z
zakupami przez <Internet - sklep internetowy podaje nam numer zakupu, który
właśnie zrobiliśmy, wystarczy go wstukać w telefon. Informacja o zakupionej
płycie DVD jest <natychmiast przekazywana do sklepu, sklep wysyła płytę,
płacimy jak za rachunek telefoniczny.
Zapraszamy do dyskusji.....
http://www.biznesnet.com.pl/forum
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Siemens S35 - bateria
Witam,
Kumpel polecił mi ostatnio baterię do Siemensa S35 ze sklepu
sklep.tsenger.pl.
1000 mAh litowo-jonowa za 59 PLN.
Trzyma podobno niecały tydzień. W porównaniu z oryginalną - rewelacja.
Czy ktoś może mi to polecić / odradzić i dlaczego? Ewentualnie można gdzieś
kupić taniej?
Byłem ostatnio w serwisie Siemensa i mnie strasznie nastraszyli przed
używaniem tego...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Siemens S35 - bateria
Witam,
Kumpel polecił mi ostatnio baterię do Siemensa S35 ze sklepu
sklep.tsenger.pl.
1000 mAh litowo-jonowa za 59 PLN.
Trzyma podobno niecały tydzień. W porównaniu z oryginalną - rewelacja.
Czy ktoś może mi to polecić / odradzić i dlaczego? Ewentualnie można
gdzieś
kupić taniej?
Byłem ostatnio w serwisie Siemensa i mnie strasznie nastraszyli przed
używaniem tego...
Ja kupiłem w PROMACO Li-Ion 1200mAh (teoretycznie) za podobną cenę (chyba
nawet identyczną).
Do S35i nadaje się po maksymalnym obdarciu z folii i papierków pod folią
(pokazują się takie metalowe płaszczyzny.
"Trzymanie" trudno stwierdzić wiarygodnie - nie udało mi się jeszcze
przetrzymać aparatu bez używania i przemieszczania :)
Z pewnością trzyma lepiej niż "standardowa" 650mAh, ale czy aż prawie 2x
lepiej, hmmmmm chyba nie.....
rokko
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: jak cena zestawu
JB napisał(a):
Prosze o podanie ceny zestawu stratowego wraz z telefonem ( proponuje NOKIA
1100).
249 PLN
http://www.idea.pl/portal/map/map/pop_phones?view=phd&phone_id=191422...
Podawane sa rozne ceny
Gdzie konkretnie?
- strona idea.pl sugeruje zestaw o 20pln taniej -
klikajac w to cena pozostaje bez zmian. Czy ktos potrafi to wytlumaczyc?
To banalne. Podana jest cena rynkowa. W przypadku zakupu internetowego
faktycznie zapłacisz 20 PLN netto (24,40 brutto) mniej.
I jeszcze drugie pytanie - w jaki sposob zaplacic pkt Profit za ten zestaw
(czesciowo).
Platforma sklepu bezpośrednio na idea.pl nie obsługuje póki co płatności
punktami. Płatności punktami można dokonać jedynie na dedykowanej
stronie sklepu sklep.idea.pl.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ochroniarza z pseudomarketu Champion
Pewnego pięknego dnia Neas <n@neas.invalidnapisał(a) w swojej
wiadomości <news:44e23ca2@news.home.net.plnastępujące słowa:
Bo to jest godzina, do której można wchodzić, a nie o której trzeba
wyjść.
| Jeszcze wielce oburzeni są jak im dziewczyna delikatnie zwróci uwagę,
| że już musi zamykać. :-/
I mają rację.
Zaprzeczasz sam sobie...
Skoro sam napisałeś, że to jest godzina do której mozna wchodzić to klienci
po zwróceniu uwagi o godz. 22 (jest stosowna informacja na drzwiach) powinni
uszanować czyjąś pracę i wyjść ze sklepu. Sklep jest ZAMYKANY o godz. 22 a
dziewczyna musi jeszcze rozliczyć się z pieniedzy, zamknąc kase, zrobić
raport, itp... to trwa ok 15 minut i nie mozna tego robić przy klientach.
Więc jak klient tego nie rozumie to jest chujem... Z jakiej racji ma robić
niepłatne nadgodziny bo jakaś frajernia przypomniała sobie, że o 21.58
fajnie by było kupić sobie ciuszek, a cały dzień noszenia dupy w
hipermarkecie nie przyniósł rezultatu.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: sklep pietnuje
M S wrote:
Piętnuję twoje nieprzygotowanie. 5 dych na dwie marne uszczelki?
To sie trzeba przygotowywac idac do sklepu? Sklep ma obowiazek przyjac
dowolny obowiazujacy w Polsce srodek platniczy i wydac reszte rowniez
dowolnymi takimi srodkami.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: ASP - praca dyplomowa ! PILNE !!!
Weź pod uwagę jeden *możliwy* przypadek - np. pad Polpaku tego dnia,
albo inny - tłok na linii, taki, że nie zdołasz nic pokazać.
Będę przygotowany na ten wypadek. patrz niżej.
Czy to na pewno dobry pomysł żeby bronić pracę na serwerze hen, hen,
na
drugim końcu kabla?
Myślę że e to jest dobry pomyśl może wywrze większe wrażenie na komisji
Nie jest bezpieczniej postawić, wziąć z domu, pożyczyć, itp., swojego
eNTeka? Wiem, że pewnie nie prościej... :).
To właśnie jest moje wyjście awaryjne: Serwer PWS i sieć lokalna w szkole.
Tylko to jest jeden minus tego rozwiązania bo nie mogę w pełni zaprezentować
działania sklepu. Sklep wysyła różnego rodzaju e-maile do swoich klientów.
itp.
A do tego trzeba już serwera pocztowego itp. Zabardzo nie wiem czy da się
to
zrobić po sieci lokalne
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Poszkodowani przez NETSERVICE - Łączmy się !!!!!!!!!!!
Użytkownik "Tadeusz" <tade@wytnij.poczta.neostrada.plnapisał w
wiadomości
Nie pracuję dla nich, ale staram sie widzieć także i racje tej drugiej
strony. No a jakie to przejścia inni mieli? Owszem, często bylem
swiadkiem
tam wykłócających sie klientów - ale zazwyczaj wyglada to tak, ze
przychodzi
pyskata mamusia z synkiem i sie pieni ze procesor nie dziala, a procesor
cały pokiereszowany, z ukruszonym rdzeniem.
Mnie tez czesto wpienia ze np. musze czekac na naprawde 3 tygodnie, ale
trzeba pamietac ze nie wszystko zalezy od sklepu. Sklep jak na miejscu
wyda
nowy procesor, a następnie dystrybutor odesle procesor jako uszkodzony na
skutek podkręcania itp. to wowczas jest po prostu 300 zł w plecy. To samo
sie tyczy jak w przepisowych 14 dniach nie mieszczą sie. Z jednej strony,
jako klient szlag mnie trafia i mam ochote sie pienić bo przeciez jest
jak
byk ze 14 dni roboczych- to niech dają nowy. Ale z drugiej to co ma taki
sklep zrobic jesli odeslali do serwisu a serwis się ociąga?
jak wyslalem rodzine zeby odebrali myszke z naprawy ktorej nie chcieli
oczywisicie przyjac to ciagle mowili ze pozniej i pozniej az w koncu sam
poszedlem...jak mnie jakis muflon zobaczyl to oczywiscie dostalem mysz
odrazu i nastepna gwarancje nastepnym razem jak pojde tam z myszka to nie
bede sie bawil w jakies gierki tylko bedzie krotka pilka z mojej strony i
zapewne wszyscy wiedza jaka a co do Twojej wypowiedzi to po prostu w to
niewierze poniewaz wszyscy tam maja problemy
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Poszkodowani przez NETSERVICE - Łączmy się !!!!!!!!!!!
"Tadeusz" napisał :
Mnie tez czesto wpienia ze np. musze czekac na naprawde 3 tygodnie, ale
trzeba pamietac ze nie wszystko zalezy od sklepu. Sklep jak na miejscu
wyda
nowy procesor, a następnie dystrybutor odesle procesor jako uszkodzony na
skutek podkręcania itp. to wowczas jest po prostu 300 zł w plecy. To samo
sie tyczy jak w przepisowych 14 dniach nie mieszczą sie. Z jednej strony,
jako klient szlag mnie trafia i mam ochote sie pienić bo przeciez jest jak
byk ze 14 dni roboczych- to niech dają nowy. Ale z drugiej to co ma taki
sklep zrobic jesli odeslali do serwisu a serwis się ociąga?
Jak to co ma taki sklepdo tego????
odpowiedz jest prosta - serwis zawsze bedzie "czescia" firmy ktora przynosci
straty - chociaz dobry serwis podejmuje ograniczenie takich kosztow do
minimum poprzez profesjonalne uslugi platne, ale nigdy nie bedzie na tzw.
plusie - jezeli ktos mysli lub roni inaczej tzn, ze nie ma pojecia o
prowadzeniu serwisu. Sam przez okolo 2 lata pracowalm w Balcie i tam klienta
stawialo sie na pierwszym miejscu - wiadomo ze jezeli mlody czlowiek
przytoczony wczesniej przynosil procsor bez rdzenia :) - to byl informowany
o ew. skutkach i i mozliwosci odrzucenia reklamacji, ale zawsze bylo to
robione na poziomie, bardzo radko wywiazywaly sie z tego awantury.
-
J
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Kupie laptopa
W niedzielę 26-czerwca-2005 o godzinie 12:10:36 Swietlica.pl
napisał/a
kupie laptopa - wymagania:
Idź do SKLEPU.
Sklep, to takie miejsce, gdzie można znaleźć osoby, które chcą
sprzedać różne rzeczy, między innymi są takie sklepy, w których są
ludzie chcący sprzedać laptopy.
Zapytaj ewentualnie mamusi, albo sąsiada, albo w ogóle kogokolwiek, to
ci powie co należy zrobić, żeby coś kupić.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Łyżworolki - gdzie kupić
Na Filtrowej przy Krzyckiego, na Marszalkowskiej za kinem "Bajka".
Na Filtrowej przy Krzyckiego - niestety nie znalazłem zadnego sklepu:(
Sklep za kinem bajka od stycznia przeniesiony na Al. JPII 41 - i ten sklep
znalazłem - ROLLSPORT. Jednak tam nie kupielm - wybor nie był najwiekszy,
choc sklep całkiem fajny.
Ostatecznie rolki kupiłem w SKI Team - bardzo spoko asortyment
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Kupiê aparat do 400PLN
On Mon, 31 May 2004 17:51:28 GMT, "payback" <payb@va.plwrote:
Witam... Niewiem czy dobrze trafiłem czy raczej pytanie powinno pójść na
pl.reg.wawa.ogł... ?
Kupię jak najszybciej używany aparat cyfrowy do 400PLN w dobrym stanie i
dość dobrej jakości.
Proponuje udac sie do sklepu. Sklep powinien miec na oknie duzy
napis: APARATY FOTOGRAFICZNE
A.L.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: komputer - pozbede sie
Użytkownik "wroclawiaczek" <mipl6WYTNI@poczta.onet.plnapisał w
wiadomości
Gdzie we Wroclawiu sa sklepy ktore skupuja komputery, chce sie pozbyc
swojego...
wiem ze jest TRex na Olawskiej, jakies inne?
google duzo mowi gdzie mozna kupic ale nic o sprzedazy...
o Allegro wiem...
Pozdrawiam
Michal
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Witam
Chyba w sklepie na ul. Krasińskiego skupują używany sprzęt. Mówię chyba, bo
widziałem tylko informacje na szybie sklepu :)
Sklep jest po prawej stronie ulicy tuż przed światłami (jadąc w stronę pl.
Społecznego)
Pzdr
Lechu
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nie kupujcie w Decathlonie na Bielanach!!!
Arti napisał(a):
Ale to jest efekt zatrudniania za najnizsza gaze...w
nie czytaj tylu lewackich zinow to moze zaczniesz rozsadniej wnioskowac
to jest efekt pozycjonowania sklepu
sklep ma byc mlodziezowy - i jest
Za brak przeszkolenia powinien odpowiadac pracodawca.
to jest wlasnie efekt przeszkolenia
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: A moze tak watek o niczym. Jak kiedys?
Tu masz linki do:
www.wladca-pierscieni.pl/
inter. sklepu:
sklep.wladca-pierscieni.pl/sklep/default.asp
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: W poniedziałek decyzja ministra ws. opolskiej m...
Pomieszanie pojęć!
Pisanie od nowa matury nie jest karą, a jedynie smutną konsekwencją czynu, za
który karę powinni ponieść urzędnicy.
To co zdarzyło się w Opolu przypomina sytuację, w której, wskutek pozostawienia
otwartego sklepu, sklep ów splądrowano. I teraz osoby, które wzięły udział w
szabrze krzyczą: "nie oddamy nic, to nie nasza wina, że sklep był otwarty, nie
możemy być karani za to, że stróż zaspał".
Stróż oczywiście tłumaczy się, że gdyby ludzie byli uczciwi...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nie mam wydać! Czyli postrach klientów
Gość portalu: arik :) napisał(a):
> Klient nie robi łaski, że przychodzi do sklepu, sklep nie rob
> i
> mu łaski, że sprzedaje. To jest transakcja wymienna.
Bzdura, Klient Wasz pan to on ma pieniądze które może i chce wydać pieniądze na
Wasz towar a to Wy potrzebujecie jego pieniędzy bardziej niż on Waszego towaru
> Dzień wypłat, przed wolną sobotą, sklep nie oferujący
> możliwości płacenia kartą
I tu masz panaceum na swój ból - niech sklep zaoferuje możliwość płacenia kartą,
po co klienci mają ganiać do bankomatu po te 100 i 50 zł, jak mogą zapłacić u
Ciebie w sklepie kartą bez wydawania reszty?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Społeczeństwo przyszłości to społeczeństwo inwi...
oczywiscie, ze mozesz, dyskusja jest nie czy mozesz, czy nie ( bo mozesz -
technoloiga istnieje ).
kwestia jest jak BARDZO mozna inwigilowac czlowieka.
Sledzenie komorek ? Firmy telekomunikacyjne nie moga dzielic sie twymi
informacjami z innymi.
Lekarze ? - Nawet jeszcze bardziej nie moga.
Metki w ubraniach , dzieki ktorym po wejsciu do sklepu, sklep bedzie wiedzial o
tobie wszystko ?
To juz zupelne SF - za drogie i ochrona informacji sie klania.
pibi62 napisał:
> oki, pojedynczo to jasne że nie ale możesz całe skupiska ludzi tworzyć i
> sterować nimi, np żywność po kartach płatniczych dowiesz jaki zamożny jest
dany
>
> teren i tam dasz odpowiednią zywność, Twoje zdrowie pójdziesz do kilku
lekarzy,
>
> a to info jest w jednym miejscu to Ci dowalą zwyżke w ubezpieczeniu, Twój
> telefon kom. spotka się z innym i to też może być podstawą szantażu, wszystko
> zależy tylko od jednego, czy się opłaca? wiesz że nie ma nic droższego od
> pieniądza dla niektórych, to jest naprawdę bardzo poważne...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: GP: Internetowe sklepy będą zbierać zużyte AGD
Bo przepisy jakie u nas wprowadzono sa skrajnie bzdurne. Od ilości elektronicznego złomu na łebka po sposób zbierania. Czy nie można było wyznaczyć obok śmietnika miejsc na stary sprzęt AGD? A ze "żlomiarzami" też da się walczyć. Prawo do sprzedaży złomu ze sprzętu AGD miałyby tylko koncesjonowane firmy. A gdy na wysypisku złomu znajdzie się obudowa starej lodówki dostarczona przez "złomiarza", to właściciel złomowiska ponosiłby za to pełną odpowiedzialność.
Oczywiście najprostsze rozwiązania nie są lubiane. Tworzy się za to jakieś potworki - stary sprzęt do sklepu, sklep nie chce przyjąć, a ten co powinien zabrać każe sobie płacić. Wyjście z tej sytuacji dla wielu jest proste - wyp... do lasu i po problemie :(
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Co klientom wolno w sklepie
pos3gacz napisał:
> Synu gadasz bzdury.Miałem też pierepałki w Real-Kobylnica k/Słupska.Przyczepił
> się do plecaka[5 lat wchodziłem z plecakiem i było dobrze],więc go pogoniłem.
> Po zakupach przy kasie już stało ich 3 i chciało zobaczyć zawartość,też nie
> zobaczyli,tylko usłyszeli,że jeżeli podejrzewają kradzież to niech poproszą
> o przyjazd policję.W przypadku nie stwierdzenia kradzieży[brzęczek milczał]
> zostaną pociągnieci do odpowiedzialności w cywilnej sprawie sądowej.I juz ich
> nie było.Teraz jak wchodzę to udają,że mnie nie widzą.
I co to ma do rzeczy? Fakt, że zrobiłeś w konia cieciów z wiejskiego sklepiku coś zmienia? Prawo stoi tutaj wyraźnie po stronie sklepu. Sklep to obiekt prywatny i ma prawo ustalać zasady jakie w nim panują. Jeżeli ich nie przestrzegasz to mogą Cię wywalić i tyle. Podstawę prawną już podałem, ale zacytuję jeszcze raz:
Art. 193. Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, LOKALU, pomieszczenia albo ogrodzonego terenu ALBO wbrew żądaniu osoby uprawnionej miejsca takiego NIE OPUSZCZA, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
Zaznaczyłem ważne fragmenty.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Co klientom wolno w sklepie
Błąd zasadniczy
Sklep nie odmawia Ci sprzedaży towaru ani go nie ukrywa. Sklep po prostu sprzedaje na pewnych, koreślonych przez siebie zasadach.
Sklep jako podmiot prywatny nie musi mieć upoważnienia ustawowego do niewpuszczania ludzi do sklepu. Sklep może to, czego prawo mu nie zakazuje. A więc nie może odmówić wpuszczenia murzyna z powodu koloru skóry (dyskryminacja rasowa), ale może nie wpuścić np. osoby nagiej, śmierdzącej albo z wielką torbą.
Tak samo sprzedawca może Ci nie sprzedać towaru, jeżeli będziesz się wpychał bez kolejki albo będziesz chciał wejść na halę bez koszyka.
Tak więc moim zdaniem kwestię wpuszczania klientów z plecakami reguluje prawo zakładowe - wewnętrzny regulamin sklepu, który w tym wypadku NIE jest sprzeczny z prawem powszechnie obowiązującym. Tak samo przecież mogą Cię nie wpuścić do knajpy w dresie albo do eleganckiej restauracji w kurtce na grzbiecie.
Zresztą np. niektóre sklepy z bronią nie wpuszczają do siebie ludzi poniżej 18 lat a banki i kantory ludzi w maskach, kapturach etc. I nikt nie robi z tego problemu. Chcesz wejść do banku - ściągaj kaptur. Chcesz wejść do sklepu - ściągaj plecak.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Kazulin zapowiada głodówkę w więzieniu
Ty wasyl hreczkosieju ,jakos malo tych nieszczesc wyliczyles..zapomniales pucz
w Tajlandii,epidemie sraczki w kazachstanie i nieudana proba wyslania w
bialorusi...maksyma po wodke do kolchozowego sklepu.Sklep zamkniety ,bo wasyl
na polskim necie inteligenta udaje i z bialymi polakami dyskutuje,komunistyczna
zaraza , lizydupa Lukaszenkowska.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sąd umorzył sprawę 84-latki, która ukradła kost...
Sklep nie ma prawa do samosądu
asocjacja_w napisał:
> Ta sprawa powinna być załatwiona na poziomie sklepu...
Sklep nie ma prawa do robienia samosądu. Sklep prawidłowo wezwał policję aby
zajęła się złodziejką. Złodzieje powinni być karani. Ale przesadą było
kierowanie sprawy do sądu. Moim zdaniem lepiej, że sąd rozpatrzył jej sprawę niż
właściciel sklepu sam utopił złodziejkę w stawie.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Коалиция-СВ
jopekpl napisał:
> magnum-x.pl/pol/index.php?option=com_content&task=view&id=381&Itemid=89
> myślę ze na tej stronie będziesz mógł dokonać zakupu pisma z dosyłką na
podany
> adres ,o ile chcesz wydać trochę grosza.
> pozdrawiam
adres sklepu:
sklep.magnum-x.pl/index.php?cPath=22
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Listy. Kto hamuje rozbudowę tego miasta?
bzdurą jest idea wydawania wuzetek; a zasada dobrego sąsiedztwa to niby taka
mądra ? przy budynkach mieszkalnych nie mogę zbudować sklepu - sklep tylko przy
sklepie, szkoła tylko przy szkole, stacja paliw tylko przy stacji paliw; idąc
tym tropem ( oczywiście zgodnie z prawem - zachęcam do szczegółowej lektury
ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym ) stwórzmy dzielnice samych sklepów,
stacji paliw, osiedli bez sklepów itp...pusty śmiech...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Czy kupować od spekulantów?
Nie ma w tym nic żałosnego tak jak nie ma tu (w sprzedawaniu udziału)
podobnieństwa do sklepu - sklep dokłada wartość dodaną w postaci takiej,
że nie muszę jechać do rolnika na wieś, co i tak by mi się nie kalkulowało.
Spekulanci są jak chamidła w kolejce, wpychają się przed innymi, wykupują te
jajka i pod sklepem sprzedają o ileś tam drożej, bo sklepikarz widząc jak te
jajka schodzą też podnosi cenę.
Czyli nie dość że szkodzą innym klientom to jeszcze rozmanierowują
sklepikarza...
Z góry olewam wasze mentorskie komentarze jakim to jestem marksistą,
towarzyszem itp. Żadne pseudoekonomiczne wywody nie zdejmą z chamidła tego
odium, odoru cwaniactwa, jakbyście się tu nie wywnętrzali. Równie dobrze
możecie pisać cwaniaczki o pozytywnej roli "koni" przed koncertami, meczami itp.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: SABE investment - lokale Sonata
Drogi Sąsiedzie,
Dzięki Panu poznałem imię właścicielki sklepu.
Sklep ten do tej pory traktowałem jak każdy inny.
Nikogo nie krzywdzę, ponieważ napisałem do innych sąsiadów jedynie o moich
doświadczeniach. Również, nie napisałem nigdzie, że jest to zła wola
właścicieli. Dostałem natomiast kilka odpowiedzi, z których wynika, że miałem
wyjątkowego pecha, bo reszta jest ze sklepu zadowolona.
A tak na marginesie, to mnie Pani Halinka w niczym nie pomaga (przynajmniej na
razie).
Do tej pory rozumiałem, że sklep ten jest sposobem na zarabianie pieniędzy, a
nie prowadzenie działalności charytatywnej. Wydaje mi się, że każdy z
mieszkańców za towary płaci. Jeżeli mi coś umknęło i są jakieś inne zasady, to
proszę o informację.
Pozdrawiam
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Reklamacja kabiny prysznicowej
Reklamacja kabiny prysznicowej
Kupiłem kabinę prysznicową, sklep dostarczył mi ją w fabrycznym opakowaniu.
Montażem zajmowała się firma wykańczająca mi dom, więc nie byłem przy nim
obecny. Kiedy już zobaczyłem zamontowany prysznic, okazało się, że nosi on
ślady długotrwałego używania - porysowane i wyszczerbione szkło, brak jednego
uchwytu, wytarte zawiasy. Sklep odmówił przyjęcia reklamacji, twierdząc, że
już za późno, skoro kabina została zamontowana, i skierował mnie do serwisu
producenta. Serwisant producenta odrzucił reklamację i napisał w protokole, że
kabina nie posiada wad fabrycznych, którymi serwis się zajmuje, za to jest na
100% towarem ekspozycyjnym. Zostałem skierowany z powrotem do sklepu, sklep z
kolei znów odsyła mnie do serwisu. Zapłaciłem za nową kabinę, a zostałem z
używaną. Co mam zrobić?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Reklamacja
Reklamacja
Witam, moja sytuacja jest następująca:
17/02/07 (tak w w lutym!) złożyłem zamówienie na meble, z terminem realizacji
w połowie czerwca. Juz wtedy tj 17 lutego wpłaciłem znaczna kwote zaliczki. Po
niesamowitych przygodach, nie będę ich opisywał, cześć mebli w końcu dotarła w
czerwcu (z biblioteczki, której sie nie doczekałem, zrezygnowałem). Wśród
mebli był stół, który wyglądał całkiem OK, po miesiącu, prawdopodobnie nie był
dosuszony, blat zaczął strasznie pękać (szpary na 0.5 cm). Zgłosiłem to do
sklepu, sklep po 2 tygodniach wymienił blat (przyjechałem po niego do sklepu).
W domu okazało sie, ze blat nie pasuje do stołu. Od razu telefon do sklepu.
Sklep zobowiązał sie przyjechać po blat i naprawić prowadnice. Co więcej po
tygodniu ten blat również pękł. Od tego momentu nie mogę dodzwonić sie do
sklepu, ponieważ właściciel zaczął najzwyklej unikać kontaktu. Pracownicy
sklepu twierdza, ze są bezradni, nie chcą przekazać telefonu do właściciela.
Udało mi sie znaleźć w internecie telefon do męża właścicielki. Zadzwoniłem.
Człowiek zachował sie bardzo niekulturalnie i bez żenady stwierdził, ze sprawa
go nie dotyczy, choć jego podpis widniał na zamówieniu(!). Rozmowę skwitował
"Nie zawracaj mi pan głowy, baj,baj"
Bardzo proszę o poradę co zrobić w takiej sytuacji. A chciałbym w takiej
sytuacji już po prostu zwrot pieniędzy, bo nie chce mięć z tymi ludźmi więcej
do czynienia. Jakie kroki mam podjąć aby odzyskać pieniądze.
dzikuej za pomoc
Piotr
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Brak paragonu fiskalnego a rekalamacja
widze, ze temat z maja ale nie wiedzialem gdzie napisac
Kupiłem telefon, przez allegro, doszedl caly wszystko ok. Zaufany sprzedawca
posiada sklep z Krakowie, sprzedawal ogolnie telefony z 5000 komentarzy pozytywnych.
Do telefonu dostałem gwarancje podbita z pieczatka sklepu.
no i 3 miechy przed koncem gwary padl joystick dzwonie do sklepu, sklep nie
istnieje.. kazano mi wyslac na adres z drugiej pieczatki na karcie gwarancyjnej.
(adres domowy szefa firmy) Tak zrobilem, wyslalem, wzialem opcje potwierdzenie
odbioru, zebym mial kwitek, ze odebral telefon. Gware sobie zeskanowalem.
Nie mam kontaktu z kolesiem, jedynie z jego pracownikiem, ktory mi kazal wyslac
ten telefon do szefa. Do paczki dodalem kartke, ze prosze o krotkiego meila gdy
dojdzie paczka...
Minelo 1,5 tygodnia 0 kontaktu.. nie dostalem rowniez kwitku potwierdzenia
odbioru ;/
Pytanie
Co ewentualnie moge, gdzie sie udac jesli po dluzszym czasie czyli za miesiac
nie bede mial telefonu ani kontaktu zadnego?
Policja nie wydaje mi sie tu dobrym rozwiazaniem...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: swatch
swatch
Witam,
w październiku ubiegłego roku zakupiłam w sklepie internetowym zegarek
swatch - objęty 2 letnią gwarancją. Zegarek po kilku tygodniach zepsuł się.
Karta gwarancyjna została przez pomyłkę wyrzucona przez mojego męża razem z
kopertą, w której przesyłka została dostarczona. Dowiedziałam się w serwisie,
że roszczeń z tytułu gwarancji mogę w takim razie realizować na podstawie
kopii paragonu ze sklepu. Sklep odmówił jednak wydania takiego paragonu -
proszę o informację, czy ma takie prawo.
pozdrawiam,
asia
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Inspekcja Handlowa zbadała, jak oszukują nas ma...
Nie ma nic za darmo
Jakie oszustwo? Nie ma nic za darmo. Jak klient wierzy, że kupując liptona na 17
zł otrzyma szklankę *za*darmo* to jest durniem. I tyle. Jak ktoś daje robić z
siebie durnia, to jego problem, nie sklepu. Sklep działa dla zysku, a nie dla
przyjemności klientów. End of story.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Niemiłe zajście z ochroniarzami w supermarkiecie
Czyli dokladnie to co mowilismy z Kontikiem...
Nie zgodze sie tylko w jednym z Panem Kosmala. Otoz, nakaz zostawiania duzych
toreb przed wejsciem do sklepu, sklep moze, moim zdaniem, uzasadnic jedynie
wzgledami bezpieczenstwa np. w duzej walizce mozna przewiezc bombe, albo ciezka
walizka mozna wyrzadzic krzywde np. znajdujacemu sie w sklepie dziecku.
W Stanach i w UK istnieje prawo zezwalajace policjantowi przeszukac walizke
pasazera metra, jezeli istnieje podejrzenie, ze moglby przewozic w niej cos
niebezpiecznego. Jest to jednak zawsze podyktowane TYLKO i WYLACZNIE wzgledami
bezpieczenstwa. Takie procedury istnieja np. przy wejsciu do jakiejkolwiek
biblioteki, czy muzeum w Nowym Jorku. Ale tylko po to, zeby zobaczyc czy nie
wnosisz bomby, a nie jaki towar masz w torbie, bo a nuz cos ukradniesz.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Drogie forumki - powiedzcie mi jak to jest....
Drogie forumki - powiedzcie mi jak to jest....
Kilka dni temu kupiłam fajne, czarne spodnie. Ubrałam je RAZ! i okazało się,
że się mechacą i wycierają. Ponieważ zapłaciłam za nie dość dużo i wolałabym
nosić je trochę czasu (a nie, żeby zrobiła się z nich szmatka) poszłam z
paragonem do sklepu (sklep dość duży, ale nie sieciówka) żeby reklamować.
Pani sprzedająca powiedziała ( a raczej wykrzyczała) mi, że reklamacji nie
przyjmie. Spytałam dlaczego, na co ona pokazała mi kartkę z napisem ZWROTÓW
NIE MUSIMY PRZYJĄĆ i jakieś prawo, że sprzedawca nie ma takiego obowiązku.
Powiedziałam tej "uroczej" pani, że ja nie chcę zwrócić tylko reklamować. Po
wymianie zdań pani wezwała szefową, która rzekła, że przyjęcie tych spodni
jest jedynie jej dobrą wolą i nie ma takiego obowiązku.
Pytam więc Was (jako, że jesteście trochę doświadczone w reklamacjach): Czy
naprawdę to jest dobra wola sprzedawcy? Ja byłam pewna, że mają obowiązek. I
czy zwrot a reklamacja to to samo? Iść tam ponownie i walczyć o swoje czy
odpuścić :)?
Z góry dziękuję za odp.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Które urządzenie wielofunkcyjne?
Raczej odradzam epsona - słabo reagują na zamienniki, a konieczność używania
oryginałów sprawia, że koszta eksploatacji będą bardzo duże... Z dwóch modeli
raczej skłaniałbym się do Hp, ale to powody sentymentalne :). Sprawdź ofertę
sklepu sklep.doktortusz.pl - oferują zamienniki do bardzo wielu modeli - i
zastanów się, co jest tańsze w eksploatacji.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Pomocy!!!!! Notebooki
Zapraszam do naszego sklepu. Sklep jest w pełni legalny i bezpieczny. Na
wszystkie tranzakcje wystawiamy faktury VAT. Wszystkie produkty są zawsze
sprawdzane i mają pełną gwarancję. Komputer można odebrać osobiście lub
dostarczymy go pocztą kurierską pod każdy adres w Polsce.
Jeżeli chodzi o komputer to polecam następujący model:
www.informatycy.info/sklep/product_info.php?cPath=22_65&products_id=37
Komputer TOSHIBA o bardzo wysokich parametrach obecnie w promocji. Cena 3330
PLN brutto
www.informatycy.info/sklep/product_info.php?cPath=22_66&products_id=99 -
markowy komputer Fujitsu Sioemens gwarancja 2 Lata spełnia 100% twoich wymagań
i ma obecnie atrakcyjną cenę jest w promocji 2900 PLN brutto
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: co myslicie o taki aparacie cyfrowym?
Z oferty tego samego sklepu:
sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=26675
Warto dołożyć, żeby potem nie żałować... Samsung to mniej-więcej taka sama marka
w światowym przemyśle fotograficznym, jak FSO-Żerań w motoryzacyjnym.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Do wszystkich...
Nie wiem z jakiego abonamentu korzystasz ale... w nowych taryfach PLUS GSM SMSy
są tańsze niż w taryfach SIMPLUS (też zależy w jakiej ;-).
Jeśli już chcesz mieć dodatkowy telefon to oczywiście w Twoim przypadku (że
jesteś już abonentką Plus GSM) polecam SIMPLUSa.
Jeśli chodzi o zakup telefonu SIMPLUS to nie musisz nigdzie wychodzić...
telefon może przyjść sam do Ciebie... wystarczy zadzwonić do telesprzedaży
sieci Plus GSM (0 801 100 601) lub skorzystać z internetowego sklepu:
sklep.plusgsm.pl
www.cTime.pl
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: sklepy winiarskie w warszawie
Wiadomość tę kieruję do wszystkich byłych klientów Dyspensy, którzy mimo pewnego
upływu czasu nie znaleźli sobie jeszcze swojego nowego ulubionego sklepu. Sklep
Wine Corner jest w pewnym sensie przedłużeniem naszej Dyspensowskiej filozofii
sprzedawania wina. Będzie mi bardzo miło jeśli dawni Klienci sklepu na
Kabatach, będą teraz odwiedzać co pewnien czas Wine Corner, i znajdą tam
wszystko to co podobało im się w Dyspensie - klimat, obsługa, osobiste
zaangażowanie.
Tomasz Trzaskalski
Kto pije dobre wino, temu Bóg zagląda w serce.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: zmywarka pod płytą indukcyjną?
rozumiem, że chciałabyś sobie wszystko posustawiać zgodnie z wyobrażeniami, ale
bardzo dziwię Ci się, że się tak upierasz. Przy sprzęcie za ponad 2 tysie wydaje
mi się, że już delikatne sugestie dot. ryzyka uszkodzenia powinny Ci wystarczyć
- nie mówiąc o odpowiedzi serwisu.
Co do piekarników pod płytami indukcyjnymi ...Bardzo często jest info że nie
wolno pod płytą umieszczać piekarników z pyrolizą.
Jeszcze jeden przykład. W moim mieście kobieta kupiła nowy telefonik - Motorola
V3 (jakiś czas temu kiedy były jeszcze strasznie drogie).
Po bardzo krótkim okresie użytkowania kobieta stwierdziła, że coś z nim nie tak.
Zaniosła do sklepu, sklep odesłał do serwisu. Reklamacji nie przyjęto ze względu
na to, że telefon był użytkowany "w niewłaściwych warunkach, nie zgodnie z
warunkami gwarancji". Ona po prostu używała telefonu kiedy na dworze była mgła
lub po deszczu. Wilgoć wnikła do środka co było najwyraźniej widoczne na stykach
w elektronice. Nie wiem czy udało jej się skutecznie odwołać...
Teraz wyobraź sobie co stanie się z Twoją płytą umieszczoną paręnaście cm nad
zmywarką, kiedy otworzysz zmywarę i uniesie się do góry "kłąb gorącej pary".
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Co z tą Zetką ?
Wątek został poruszony dlatego, że niektórzy pamiętają ten sklep sprzed lat,
towar był w nim inny i sklep też jakoś inny. To tak jakbyś chodził codziennie do
ulubionego sklepu, z przyjemnymi ekspedientkami. Powoli ekspedientki zaczęły
odchodzić z pracy, mniej sie uśmiechać, bywać mniej rozmownymi. Aż któregoś w
sklepie tym nie zastajesz ani jednej żywej ekspedientki a towar umieszczony
zostaje w automatach. I wybór jakiś mniejszy. No, ale jeść coś musisz, więc
wszyscy z ulicy i tak przychodzą do tego sklepu. Sklep jest inny, sztuczny,
nieludzki. Tylko właściciel jest zadowolony. Zaoszczędził na zatrudnianiu
espedientek. Z tego co zaoszczędził postawił na osiedlu wielką reklamę sklepu.
No i interes się kręci......
Pewnie przemawia przeze mnie nostalgia za tamtym sposobem robienia radia.
A co do dokonań biznesowych Zetki, nie wiem czy widziałem najnowsze badania
słuchalności RMF na przedzie, Trójka do góry, a Zetce spada i to sporo. Miliony
na Madonnę nie pomogły.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: I OD NOWA
Dzin dobry,
juz zech je Gunter i juz dzioynkuje ze reakcja od serca. Hazok juz niydlugo do
nos przyindzie, juz sie richtuje.
Idzie rano zajonc do sklepu. Sklep eszcze zawrzity, ale przed sklepym uz je
fronta zwierzontek. Naroz se wyplancze zajonc i smialo idzie do przodku.
niedzwiedzia to zdenerwowalo i drap zajonczka chynyl na koniec fronty. Zajonc
se otrzepol stanyl i zas idzie do przodku. Niedzwiedz go porwol trzasnyl z nim
az o strom przi koncu fronty. A zajonc wytrwale, otrzepie se i idzie na
poczontek. Jak uz to bylo po pionte. Tak se zajonc otrzepie i prawi: - toz,
kruci, jo dzisio asi tyn sklep nie odewrzym!
i ja pomyslol, przed Wielkijnocom ide tera posznupac na strych - powiniynech
tysz miec jakes palmy kajs schowane. Ha,ha!! bylech na strychu i znodulech moje
palmy. ale zech sie usmiol - same sztyngle sie ostaly i kupa marasu, wszysko mi
jakos mysza zezarla. Tera wiym ze mom na strychu mysz - nic ino wojna
wypowiadom!!!
I jom wom wszyskim winszuje smacznego jajka i mokryj gowy.do Pysiek to jo
wyszrajbuje ale nie po zlosci. Czimcie sie i paczcie tam jako.
Kazik
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: zwolnienia w Żagiel S.A.
z zycia wziete
najlepszy klient - 2 razy w ciagu 2ch lat kontakt z Ż...
w jiedzy czasie dostal kilka listow z zaproszeniem do skorzystania z
usług, usmiech i zadowolenie klienta, i !
podejscie do kredyciku na 500zł i - brak zgody / bez mozliwosci
mod..
frustracja u klienta, (zadowolenie z uslug Ż....... jakby spadlo, bo
wstydu co nie miara)
ale.....
sprawny sprzedawca; szybkie przelogowanie na inny numer sklepu
(sklep na szwagra)
jest sukces - zgoda na ten sam kredyt i dla tego samego klienta, az
milo
_____________________________________________________
rynek sie stabilizuje, swiadomosc sprzedawcy wzrasta
klient uratowany - to zasluga specow od ryzyka, jak nic
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sklep internetowy
naucz się czytać!!!jestem posiadaczem sklepu!sklep działa pod linkiem members.lycos.co.uk/photoidea/ do celów demonstracyjnych i testowych!jak będę miał co sprzedawać to będę miał i miejsce na profesjonalnymserwerze z fefnastoma kontami e-mail:)
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Niespodziewany, grozny powrot komuny
Ludziska, wszystko wam się myli. Zakaz wydawania toreb wyszedł odgórnie a nie od
sklepu. Sklep respektuje przepisy - bo musi. Komuna kojarzy wam sie z torbami
/jakie to spłycone/. Płakać się chce.
Wszystko co nie po waszej myśli - to wina komuny. Ale skoro już nie ma komuny to
nie porównujcie z przeszłością, tylko pokażcie jak powinno być teraz. Pokażcie,
ze umiecie żyć inaczej. Że jest lepiej niz było - lub jeśli jest gorzej to
przyznajcie to otwarcie, a nie mieszajcie pojęć.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Niespodziewany, grozny powrot komuny
Gość portalu: mak napisał(a):
> Ludziska, wszystko wam się myli. Zakaz wydawania toreb wyszedł odgórnie a nie od
> sklepu. Sklep respektuje przepisy - bo musi.
Wszystko ci się myli. Zamieściłeś ten post na forum Warszawa, a nie Łódź (gdzie
PIS przeforsował taką bzdurę) ;-)
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Co kupic? Poradzcie prosze :)
Mio to rzeczywiście konkretna firma, sama mam któryś z modeli ich
firmy. A jeśli o konkrety chodzi, to proponuję byś skontaktowała się z
obsługą sklepu sklep-palmtopy.pl, naprawdę potrafią doradzić bez
"wpuszczania w maliny" nawet najmniej obeznanego z tematem klienta
(patrz na mnie :D)
pozdrawiam!
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: witam, proszę również o ocenę mojego sklepu
witam, proszę również o ocenę mojego sklepu
sklep ruszył tydzień temu, właśnie rozpoczynam pozycjonowanie,
niebawem dodam program lojalnościowy oraz wrzucę inny rodzaj
przeglądanie zdjęć - także tego nie krytukujcie bo to już wiem:) ale
proszę o rzetelną prawdziwą krytykę:) aha i zapraszam do zakupów
wszystkich. Sklep w całości zrobiony samemu (na szablonach osc) z
ogromnymi przeróbkami:) php znam od niecałych kilku miesięcy więc
jestem dumny z mojego dzieła:)
pozdrawiam
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Wyslij faceta do sklepu...
Wyślij faceta do sklepu......a sklepu nie ma!!!!!
Facet może jeszcze "niekompletny", bo dopiero 16 letni ale swoim zachowaniem
potwierdza przynależność do męskiego rodu.
Od tygodnia informowałam, że kończy się akwariowe żarcie. I nic. Zawsze była
wymówka, że nie teraz/jutro/jeszcze trochę jest/na dziś wystarczy. Dopiero jak
widmo głodu zajrzało do naszego akwarium pofatygował się do sklepu. Sklep jest
400 m od domu, robimy w nim zakupy od lat.
No i po 10 minutach synuś wrócił zły z informacją, że sklep został zlikwidowany
i teraz to on biedny musi jechać do Centrum Handlowego. Pojechał, kupił.
Wieczorem, spacerując z M i psem przeszliśmy się w okolice sklepu. Żadnych zmian
nie zauważyliśmy. Synuś na to - bo do środka nie wchodziliście! Wszystko
wyniesione, trwa remont, sklepu już tu nie będzie.
To fakt. Nie wchodziliśmy.
Jakież było moje zdziwienie, gdy wracając dziś do domu, zauważyłam drzwi
sklepowe otwarte. Gnana ciekawością wstąpiłam. Nic się nie zmieniło. Sklep
działa, towar jak stał tak stoi, właścicielka ta sama, ani śladu remontu czy
likwidacji!
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: chustowy przełom Tymka :DD
chustowy przełom Tymka :DD
chwaliłam się na forum naszych listopadziątek to i tu się pochwalę, zwłaszcza
że swego czasu wspierałyście mnie radami :):
aż się Wam muszę pochwalić bo pękam z radości - dziś Tymek dal się wreszcie
zachustować! tzn wczoraj zamotałam nas w domu, pochodziliśmy trochę po
mieszkaniu, Tym się rozgladał - wytrzymal tak z 15 minut - to i tak o jakies
10 więcej niż standardowo :D. Dziś powtorzyłam eksertyment i znowu - rozgladał
się z zaciekawieniem i wytrzymal ok 15 minut. Wtedy pomyślałam raz kozie
smierć - spróbuje zejśc z nim do sklepu - sklep w bloku więc jakby co to
szybko wrócimy do domu. Zeszliśy, Tym się rozgladał po sklepie, najbardziej
zaciekawiły go półki z alkoholem :DD i po ok 15 minutach zasnął!!! Cud się
stał! Poszliśmy jeszcze na pocztę i na bazarek, w sumie prawie godzinę! Nie
zapeszając mam nadzieję że od dziś spacerki w chuście bedą naszym punktem w
codziennym planie dnia :D
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Dziesięć najdziwniejszych problemów
Tjaaa... No to dwa z życia wzięte:
Mój Mąż: Proszę zamknąć to okno.
Klient: wstaje i udaje się w kierunku okna.
Mój Mąż: Teraz proszę wyjść ze "Sklepu"*, zadzwonię do Pana za jakieś 10 minut.
(10 minut później mąż dzwoni najpierw na stacjonarny - nikt nie odbiera, potem
na komórkę.)
Mąż: Gdzie pan jest?
Klient: No idę do domu, przecież pan kazał wyjść ze sklepu!
*sklep - ten program kasowy nazywa się trochę inaczej, ale sens ten sam
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Cos zabawnego:))
Cos zabawnego:))
Ogladam ten program o ktorym nizej wspomnialam i tak mysle czym sie ludzie
kieruja tak naprawde chcac odebrac dziecko rodzicom..(pomijajac przypadki
skrajnie patologiczne)Zakladam o tym nowy watek bo WY kobiety przyczynilyscie
sie do tego ze tesciowa prawdopodobnie bedzie chciala odebrac mi dziecko:))))
Przyszla do mnie niespodziewanie w momencie jak Mala spala a ja na sekunde
wyskoczylam do sklepu(sklep w moim bloku nie bylo mnie piec minut)wiec
spotkalysmy sie na klatce...mine miala juz nie wesola..:)Weszla do domu
(balagannie z tej ziemi bo wlasnie mialam sprzatac)patrzyna komputer i mowi
o...a ty ciagle w tym internecie?toteraz nakarm Mala...a babcia posiedzi w
internecie(ma 65lat:))No i..usiadla przy komputerze...i zaczyna czytac..a mi
sie zrobilo goraco:))Czyta:Klub Matek Wyrodnych...Co to jest???To to twoje
ulubione forum?? i czyta dalej..."zapraszam na kielicha...nowa
jestem:)"...Jej mina mowila sama za siebie co o tym sadzi:)))dalsze proby
podczytywaniem was szybko zakonczylam wylaczajac komputer..Jak latwo mozna
stracic prawa rodzicielskie:))Aha!Dziekuje Pani kiniasek za wodke i pani
azbestowej za wodke azbestowke urodzinowa oraz za wodke zabkowa:)))Komentarzy
tesciowej nie przytocze:))
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Wadliwe wózki GRACO
Dzieki za obszerne wyjaśnienia. Mialem wrażenie, ze to importer odpowiada za
stan techniczny wózka i ewentualne uszkodzenia. Telefonowałem do firmy (wstępna
informacja, ze nie maja stelazy i po okresie gwarancyjnym nie odpowiadaja za
wózek), dzwoniłem do sklepu. Sklep z kolei nie zająknął sie o "prawie rękojmi",
pani powiedziała, ze pierwszy raz maja tego typu sprawę i zadzwoniła do
importera, po czym poinformowała mnie, ze mam mozliwośc przesłania wózka za ich
pośrednictwem do importera , gdzie za 200 zł (standartowa cena) wymienia
złamany stelaz. To wszystko. Uszkodzenie jest tak rozległe, ze nie sposob
użytkowac wózka. Musiałem domowymi metodami usztywnic stelaz, wkładajac
metalowe pręty - inaczej nie miałbym czym qwozic synka na spacery i do lekarza.
Choc moja interwencja w niczym nie zmieniła stanu technicznego, mam
podejrzenie, ze "samodzielna napraswa" moze posłuzyc za pretekst aby nie uznac
reklamacji...Gdybym wiedzial wczesniej o "prawie rekojmi", zaraz bym pojechal
załatwiac. A i tak nie mam pewnosci, czy oni w ogole wiedza , co to za cudo?
Czy masz moze dokładna informacje, gdzie owo prawo rękojmi jest zapisane, tak
aby mozna bylo powołac się na konkretną publikacje? Czy chodzi o przepisy prawa
cywilnego?
Niestety , nie wiem co to takiego "PIH"... Moglabys rozwinąc ten skrót?
Dziekuje Ci serdecznie za pomoc. Nie wiem, czy moja walka przyniesie skutek,
ale dałas mi do reku bron, która umozliwi mi jeszcze jedno podejscie.
Pozdrawiam.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: chwale sie - przyjechal moj limitowany buggster :)
link do sklepu - sklep na ebayu (ja nie kupowalam przez ebay - wyslalam tylko
maila z zamowieniem)
kinderwagenshop.info/
link do aukcji z moim wozkiem (ale nie mam pojecia cczy robia w tym limitowanym
kolorze gondole)
cgi.ebay.at/TFK-Buggster-S-Limited-NEU-inkl-Fussraste-u-Federung_W0QQitemZ170189423227QQihZ007QQcategoryZ15470QQcmdZViewItem
a tu linki do innych kolorow i te na pewno sa z gondolami
cgi.ebay.at/Buggster-TFK-trendiger-Buggy-auch-mit-Babywanne_W0QQitemZ180204812213QQihZ008QQcategoryZ15470QQcmdZViewItem
cgi.ebay.at/Buggster-TFK-trendiger-Buggy-auch-mit-Babywanne_W0QQitemZ170186718479QQihZ007QQcategoryZ15470QQcmdZViewItem
wozek kosztowal: 234,90 euro - policzyl mi bank po 3.666 zł plus 19 euro
wysylka, plus 105 zl za przelew zagraniczny (a teraz juz wiem ze moglabym miec
przelew za grosze z banku kumpeli, ale juz po ptokach)
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: STRONA pomocnicza z fantami
Aaaa! zupełnie przypadkiem trafilam na podobne rozwiązanie (jest strona z
rzeczami, a chętny kupujący jest kierowany do użytkownika - sklepu - w serwisie
aukcyjnym i tam odbywa się transakcja).
Nie chcę kopiować tu regulaminu tego sklepu. Sklep nazywa się Assembleage.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Mistress Jasper Conran
hej, mam Mistress, nabyłam na stronce lulua.pl, możesz tam spokojnie nabyc także próbkę tego zapachu, sprzedają jednak wyłącznie w pakietach - minimum 5 próbek- koszt pakietu koło 30 zł. trudno mi opisac zapach, nie jest raczej dla amatorek słodkości. jeśli miałabym porównac (zupełnie subiektywnie) to mnie kojarzy się trochę z Code albo For Her. zapach zdecydowanie niesłodki, nieinwazyjny, dla mnie bomba:) ale ja uwielbiam bergamotkę. pozdrawiam, link do sklepu:
sklep.lulua.pl/Jasper-Conran/Dla-Niej/zapachy/Mistress-EDP-50ml/
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Kolorowy Motek ZAPRASZA ! :)
Jeżeli chodzi o torebki - musimy się zorientować co mogło by się nadawać. W tej
chwili mamy jedynie KORAL-KORD, który nadaje się na torebki (jest dość sztywny).
Co do AIDY Coats - w tej chwili mamy jedynie białą i ekri. Być może będzie też
czarna - damy odpowiedź najpóźniej w poniedziałek.
Odpowiadające Aidzie parametry ma natomiast DMC Petra 8 (100g/800m)- kolor
czarny to numer: 5310. Już w tej chwili możemy go dla Pani zamówić. Na
zamówienie oferujemy wszystkie produkty DMC (Petra, Babylo,Cebelia itd) łącznie
z nowościami z katalogu Collection 2005.
W sprawie szczegółów prosimy pisać na adres sklepu : sklep@kolorowymotek.pl
Zapraszamy
kolorowymotek.pl
e-mail: sklep@kolorowymotek.pl
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowy sklep w Łodzi!
Tu tez to wkleję
Z wiadomości od włascicielki sklepu:
"Sklep znajduje się przy ul. Rokicińskiej 367.Można tam dojechać
spod Centralu
każdym busem lub autobusem jadącym np. do Justynów, Borowa, Bedoń,
Stróza,
Gałkówek itp. Najlepiej zapytać kierowcę czy jedzie przez Andrzejów.
Dojazd
ok.20-25 min ,koszt biletu 1,70 lub 1,80.Jedzie też autobus miejski
90 z
Widzewa. Należy wysiąść na pierwszym przystanku za przejazdem
kolejowym przy ul.
Gwarnej - do sklepu od przystanku ok.20m. Na szyldzie sklepu
napis "ART. ZE
SKŁADÓW CELNYCH".
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: ADRESY SKLEPOW internetowych z fajna bielizna
Bo normalnie,
to procedura zwrotu/wymiany wyglada z grubsza tak:
- razem z towarem dostajemy fakture i formularz zwrotu/wymiany
- przy zwrocie/wymianie wysylamy: towar nieuzywany z metkami, fakture i
wypelniony formularz zwrotu/wymiany
- w przypadku wymiany dobrze jest skontaktowac sie wczesniej
ze sklepem, zeby poprosic o zarezerwowanie rozmiaru na wymiane,
coby nikt nie sprzatnal nam towaru sprzed nosa w czasie, gdy
nasz zwrot wedruje poczta
- w kontaktach ze sklepem odwolujemy sie do naszego numeru
zamowienia, wtedy wszyscy wiedza, o co chodzi
- niekiedy sklep (np. bravissimo) w przypadku wymiany podaje nam nowy numer
zamowienia (exchange order number), ktory wpisujemy do formularza
wymiany
- po tym, jak nasza przesylka dotrze do sklepu, sklep wysyla
nam towar na wymiane (jesli byl to zwrot - zwraca pieniadze na
karte, a jesli wymiana na cos drozszego - dobiera sobie z karty
brakujaca kwote).
To tylko wyglada skomplikowanie, w rzeczywistosci jest dziecinnie proste,
tylko na poczte trzeba latac :) Osobiscie nie napotkalam jeszcze
zadnej przeszkody na tej drodze, a wymienialam staniki w: Avocado, Bellissimie,
Brastopie i Bravissimo. Przebieg operacji z Bellissima zaklocil
jedynie strajk pocztowcow.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: BMŚ - Biuściasta Mapa Świata, propozycje i uwagi
BMŚ - Biuściasta Mapa Świata, propozycje i uwagi
Wątek powstał w celu zgłaszania nowych pozycji do Biuściastej Mapy Świata oraz
do zgłaszania uwag na temat istniejących już wpisów.
Na mapie nie ma miejsca dla kiepskich lub tylko przyzwoitych sklepów, staramy
się tu zamieszczać tylko te dobre, które oferują pełną rozmiarówkę.
Dzisiaj dodałam kilka nowych sklepów oraz ujednoliciłam informacje
wszystkich sklepach wg. następującego schematu:
[nazwa sklepu]
typ sklepu: sklep stacjonarny/internetowy
adres www
opinie klientek (czyli link do odpowiedniego wątku na LB)
Godziny otwarcia
...........
Asortyment
............
Rozmiary
..........
Adres
................
Kontakt
....................
Uzupełniające mapę w przyszłości proszę o trzymanie się tego schematu, ułatwi
to korzystanie z mapy
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: BMŚ - Biuściasta Mapa Świata, propozycje i uwagi
OnlyHer
typ sklepu: sklep internetowy
www.onlyher.pl
forum.gazeta.pl/forum/w,50580,97723536,97723536,OnlyHer_pl.html
forum.gazeta.pl/forum/w,32203,97775317,97775317,www_onlyher_pl.html
Godziny otwarcia
pon-pt. 9-16
Asortyment
biustonosze, pończochy, biżuteria na stopę.
Rozmiary:
Obwody od 60 do 85, miseczki od A do H.
Adres
Ul. Obornicka 77i/4a
51-114 WROCŁAW
Kontakt:
sklep@onlyher.pl
agnieszka@onlyher.pl
tel. komórkowy: 0-664-911-379
tel. stacjonarny 0-71 72 99 007
gg: 11145112
Istnieje możliwość przymiarki całego asortymentu sklepu na miejscu
po uprzednim umówieniu.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowy sklep w Warszawie
Bajko, jeżeli chcesz, żeby Twój sklep znalazł się na biuściastej mapie świata,
prześlij mi na maila odpowiedzi wg. tego schematu:
[nazwa sklepu]
typ sklepu: sklep stacjonarny/internetowy
adres www
Godziny otwarcia
...........
Asortyment
............
Rozmiary
..........
Adres
................
Kontakt
....................
tu masz link do wątku o biuściastej mapie:
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=93905163
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowy sklep w Warszawie
Bajko60
Chciałabym wprowadzić Twój sklep na Stanikową Mapę (link na dole). Prześlij, proszę, aktualne dane na adres stanikowamapa@gmail.com
{nazwa sklepu]
typ sklepu: sklep stacjonarny/internetowy
Godziny otwarcia
Asortyment (marki staników)
Rozmiary (obwód minimalny i maksymalny, miseczka minimalna i maksymalna; rozmiarówka polska/brytyjska)
Adres
Kontakt (tel., e-mail, www)
Dziękuję. Roza_am
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: ZWROTY UŻYWANYCH STANIKÓW - OPINIE
Nie. Może to moje indywidualne odczucie, ale nie chcę mieć bielizny, którą
kiedyś nosiła inna kobieta. Mierzenie przez inne osoby w domu czy sklepie jest
ok. (zresztą i tak piorę majtki a czasami staniki przed pierwszym włożeniem),
ale takie pełnowymiarowe noszenie nie. Wiem, że są dziewczyny, którym to nie
przeszkadza i dlatego czasami sprzedaję używane staniki na allegro.
Zgadzam się natomiast, że problem istnieje i już kiedyś proponowałam rozwiązanie
takie jak w salonach samochodowych.
Klientka mogłaby przynieść używany, ale mało noszony stanik i zostawić go w
rozliczeniu za nowy.
A tenże używany stanik byłby wystawiony do sprzedaży za niższą cenę
(uwzględniając oczywiście prowizję dla sklepu). Sklep oferowałby także
brafitting przy kupowaniu tych używanych staników.
Obejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plraju.pev.pl
Strona 1 z 3 • Wyszukiwarka znalazła 188 postów • 1, 2, 3