|
Widzisz wypowiedzi znalezione dla zapytania: Skyeurope Boeing
Temat: Będzie lotnisko w Świdniku
dziwne troszke to planowanie, samoloty do 60 pasazerow :/ tylko ze wiekszosc
tanich przewoznikow (ktorych zapewne lublin chcialby w jakis sposob przyciagnac)
lata na sredniej wielkosci samolotach 737 (300-800) lub airbusy 319/320/321,
wiec kto mialby do nas latac ? ponizej lista jak wyglada flota poszczegolnych
przewoznikow:
Centralwings Boeing 737-300 i 737-400
www8.centralwings.com/en/80/naszesamoloty.html
WizzAir Airbus 320 (180 pasazerow, niby nowe ale ladowanie nimi nie nalezy do
przyjemnych)
wizzair.com/aboutus_fleet.shtml
SkyEurope Boeing 737-500 (zamowione 737-700) Embraer 120, ten ostatni moglby
latac do Lublina jest malym samolotem zabierajacym do 30 paxow
www.skyeurope.com/aboutus.php?lang=pl&item=4
EasyJet Airbus 319 Boeing 737 (jak widac w linku nie zamierzaja inwestowac w nic
innego niz A319, Boeing powoli bedzie wychodzil z uzytkowania)
easyjet.com/EN/About/Information/infopack_fleetinfo.html
Ryanair Boeing 737-200 i 737-800 (w planach takze tylko duze samoloty)
www.ryanair.com/site/EN/about.php?page=About&sec=fleet
Germanwings Airbus 319 i 320
www30.germanwings.com/en/unternehmen_flotte&sicherheit.html
AirBerlin Boeing 737 (-400,-700,-800) Fokker F100
www.airberlin.com/site/aboutflotte.php?LANG=pol
Airbaltic Boeing 737 i Fokker F50
www.airbaltic.com/public/aboutus/24584.html
AerLingus Boeing 737 Airbus 320/321 (lata m.in do krakowa,pragi,budapesztu)
www.airbaltic.com/public/aboutus/24584.html
i tak mozna wymieniac dalej i dalej, wiec nie widze wielkiego sensu budowy
malutkiego lotniska dla taksowek powietrznych, gdyz linie lotnicze nie beda sie
do takiego lublina przystosowywaly kupujac male samoloty, tym bardziej ze nie ma
u nas nic specjalnego co by ludzi mialo w jakikolwiek sposob przyciagnac, a
linie lotnicze beda lataly tam gdzie wladze lokalne z mysla o nich rozbudowywuja
lotniska (np. przedluzony pas w rzeszowie) czy chca budowac nowe terminale (np.
krakow), no ale niech buduja przynajmniej wilgi,antki i szybowce beda sobie
ladowaly na utwardzonym pasie a nie na trawiastym :)
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Lepsza Niedźwiada niż Świdnik !
niezły bajkopisarz z tego prezeska, kiedys o ile dobrze pameitam mial plany zeby
do niedziwady lataly 747 LOL, a teraz wypisuje niepodparte niczym kolejne bajki
o tym czym to niby jego zdaniem lataja linie "low cost", pozowle sobie zacytowac
nieuka i nieudacznika:
"Przewoźnicy typu „low cost” używają ciężkich samolotów np. typu B 767, które
zabierają około 200 pasażerów na pokład. Dzięki temu koszty eksploatacji
samolotu rozkładają się na większa liczbę pasażerów, co skutkuje tanimi biletami
na przewozy lotnicze, małe samoloty nie mogą być typu „low cost” w tym znaczeniu."
a teraz czym naprawde lataja linie "low cost"
Centralwings Boeing 737-300 i 737-400
www8.centralwings.com/en/80/naszesamoloty.html
WizzAir Airbus 320 (180 pasazerow, niby nowe ale ladowanie nimi nie nalezy do
przyjemnych)
wizzair.com/aboutus_fleet.shtml
SkyEurope Boeing 737-500 (zamowione 737-700) Embraer 120, ten ostatni moglby
latac do Lublina jest malym samolotem zabierajacym do 30 paxow
www.skyeurope.com/aboutus.php?lang=pl&item=4
EasyJet Airbus 319 Boeing 737 (jak widac w linku nie zamierzaja inwestowac w nic
innego niz A319, Boeing powoli bedzie wychodzil z uzytkowania)
easyjet.com/EN/About/Information/infopack_fleetinfo.html
Ryanair Boeing 737-200 i 737-800 (w planach takze tylko duze samoloty)
www.ryanair.com/site/EN/about.php?page=About&sec=fleet
Germanwings Airbus 319 i 320
www30.germanwings.com/en/unternehmen_flotte&sicherheit.html
AirBerlin Boeing 737 (-400,-700,-800) Fokker F100
www.airberlin.com/site/aboutflotte.php?LANG=pol
Airbaltic Boeing 737 i Fokker F50
www.airbaltic.com/public/aboutus/24584.html
AerLingus Boeing 737 Airbus 320/321 (lata m.in do krakowa,pragi,budapesztu)
www.airbaltic.com/public/aboutus/24584.html
niestety jezeli na czele budowy lotniska w niedziawdzie stoi czlowiek ktory
zupelnie nawet w podstawowych kwestiach nie orientuje sie w biznesie lotniczym,
chce realizowac swoje jakies urojone wizje i plany to lublin nie doczeka sie
lotniska nawet za cwiercwieku
a moze poprostu prezesik nie widzial 737 i 767 na zywo a tylko na zdjeciach albo
w telewizji ? bo na zywo to trudno tych dwoch samolotow nie odroznic, a gdyby
jeszcze prezesik dumnie brzmiacego Portu Lotniczego Niedzwiada "w wiecznym
niebycie" nie wiedzial to boeing dzieli swoje samoloty na szerokokadłubowe czyli
chociazby 767 i wąskokadłubowe czyli np. 737, "low costy" uzywają w miazdzacej
przewadze wlasnie waskokadlubowcow, w szczególy już nie bede sie wdawal bo
prezes mogłby niezrozumiec i musialby jakiegos specjaliste zatrudnic za
publiczne pieniadze zeby mu to wyjasnil
Obejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plraju.pev.pl
|
|
Cytat |
Do polowania na pchły i męża nie trzeba mieć karty myśliwskiej. Zygmunt Fijas Tylko poeci i kobiety potrafią wydawać pieniądze tak, jak na to zasługują. Facilius oppresseris quam revocaveris (ingenia studiaque) - (talenta i nauki) łatwiej można stłumić, niż do życia przywrócić. Fakt podstawowy, że jesteśmy życiem, które chce żyć - uświadamiamy sobie w każdym momencie naszego istnienia. Albert Schweizer Da mihi factum, dabo tibi ius - udowodnij fakt, a ja ci wskażę prawo.
|
|