|
Widzisz wypowiedzi znalezione dla zapytania: skyeurope air
Temat: Z jakiego terminalu lata AirBerlin/Niki?
Z jakiego terminalu lata AirBerlin/Niki? Moze ktos wie, bo do VIE juz lataja od 20 maja.
Na nowej stronie Okecia napsiali:
"W chwili obecnej w Terminalu Etiuda odprawiani są pasażerowie linii Air
Polonia, Germanwings, SkyEurope, Air Berlin oraz Aerlingus."
W informacji WAS powiedzieli mi, ze AirBerlin/Niki lata z Terminalu 1, co
mnie niespecjalnie zdziwilo, bo AirBerlin to taka hybryda z tanimi biletami,
ale z serwisem tradycyjnych linii.
PS. Ciewake,z ena stronie Okecia pisza, ze Aerlingus bedzie z Etiudy. To
przeciez zwykla linia i musi miec dotep do tych swiatowych systemow
informatycznych, a takiego w Etiudzie nie ma.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Air Polonia wznowi loty?
Tak samo winni? Czego? Że zostało oszukanych ponad 50 000 ludzi? Że z kasy
firmy wyciekła 60 milionów złotych? Czy może winni są tego, że niewypłacają
pieniędzy pracowników bo tej kasy już nie ma? A jeżeli nie masz kasy i ktoś
ciebie w dodatku obraża to podaj sprawę do Sądu Pracy w trybie pilnym, umotywuj
to swoją sytuacją materialną (brak na czynsz, prąd, gaz, wodę), wygrasz szybko
a później do komornika. I szukaj pracy, jak najszybciej, bo Twoi koledzu już od
dawna napewno pracują w Centralwings, Fischer Air, SkyEurope, WizzAir. A co do
terminu zakupu udziałów mnie także pretensje do sprzedających. Bo w tym ambaras
aby dwoje chciało naraz.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: tanie latanie
Wizz air? SkyEurope? lecialem wizzairem -bez opoznieni,wszystko w czasie lotu ok, trasa Rzym-
Katowice (Pyrzowice),bilet w obie strony na 3 dni przed wylotem 650zł wiec duzo
to nie jest. Teraz pewnie na pazidzernik bedzie ok 100zl taniej.
W Sky Europa bilet dla 4 osob na grudzien,w obie strony do Rzymu wynosi 1600zl.
Samolotom zarzucic nic nie mozna a zlodziejskiemu LOT-owi i innym drogim liniom
zycze by upadly:)
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Lotnicze połączenie Łodzi z Kopenhagą
Rewelacja !!! Jestes szybszy w analizie niz Google w przeszukiwaniu ...
Jeszcze moglbys przyslac moje dokladne dane na moja skrzynke - firme juz znasz-
Coz za bezposredniosc !!! ;-)
>Źródło danych? Bo piszesz obiegowe frazesy. Zobacz sobie ile kosztują w
> Niemczech czy UK bilety na BA, bmi, Lufthansę itd - często są niższe niż na
> low-costy.
> Zazwyczaj LOT na bliższe terminy ma ceny niższe do Londynu niż AirPolonia czy
> SkyEurope!!!
Przyjedz i popatrz na lotniska (low-cost)w Kolonii, Nadrenii, Brukseli czy
Paryzu. Nie bede przeciez Cie przekonywal niepodwarzalnym stwierdzeniem "moi
znajomi". Wiem ile kosztuja bilety na Lufthanse i jezeli masz dokladne dane, to
je podaj - ja juz podalem.
Patrzysz na świat ze swojej perspektywy. A nie lubię ludzi, którzy uważają, ze
> mają monopol na opinie, gusta czy potrzeby. Sam mam znajomych w Londynie,
>którzy
> zarabiają tyle, że nadal do Polski latają BA. Bo stać ich! I jeden z nich mówi
> mi wprost, że lubi się napić dobrze piwa po drodze. I bardzo się ucieszył, że
> SAS będzie latał do Łodzi bo jak mówi najbardziej lubi latać SASem.
Kazdy patrzy na swiat ze swojej perspektywy. Problem polega na tym czy potrafi
zaakceptowac perspektywe innych. Ty widac nie, bo z miejsca twierdzisz, ze mnie
nie lubisz, a ja nieczego Ci nie narzucam i nie mam monopolu na opinie, gusta,
itd.
Brawo!!! To zyskamy jeszcze jednego pasazera przylatujacego do Lodzi
i lubiacego sie napic !!!
Wymiana doswiadczen poprzez uzywanie "mam znajomych, moi znajomi" jest
bezcelowa, bo pod koniec dnia moze sie okazac, ze mamy dwa razy wiecej
znajomych na calym swiecie niz jest w rzeczywistosci.
>Zazwyczaj LOT na bliższe terminy ma ceny niższe do Londynu niż AirPolonia czy
> SkyEurope!!!
Air Polonii w ogole nie biore pod uwage, bo dla mnie to jest pomylka.
>Nie leciałem jeszcze SASem. Ale widzę różnice między np Lufthansą, United
> Airlines i AlItalią. Linie lotnicze wbrew pozorom nie są takie same.
Wiec jaka jest miedzy nimi roznica? Moze tez moglbys mi opisac roznice pomiedzy
GermanWings a Lufthansa. Ja moglem ja ostatnio zaobserwowac osobiscie. Samolot
Lufthansy jest wypelniny w polowie podczas, gdy GermanWings w calosci.
Zależy kto. Jesli ktoś tego nie rozumie to raczej z nim jest coś nie tak.
> Menedżer do fabryki Gillette nie będzie latał Wizzem - ale nie pojmujesz
tego.
> U nas - w dobie lowcostów - nadal delegacje odbywamy Luftnansą, BA, LOTem,
SASem itd. Często te firmy mają specjalne oferty dla firm, poza tym dochodzą
mile, o> wiele większa siatka, pewność!!! Mało słyszałeś chyba o odwołanych
lotach np Wizza z Barcelony?
Czasy sie zmieniaja i menagerowie przesiada sie na tansze srodki transportu,
albo ich zamienia na hinduskich odpowiednikow. Ciecia kosztow w firmach dotycza
wszystkiego - wlacznie z podrozami bissnesowymi. To akurat moge potwierdzic
osobiscie...
No dobra, nie wiem czy nie pominalem czegos, ale bardzo sie staralem ...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Tanie linie lotnicze: bliżej pasażera?
Tanie linie lotnicze: bliżej pasażera? Tomasz Grynkiewicz 29-08-2004 , ostatnia aktualizacja 29-08-2004 18:20
Ryanair i EasyJet - największe tanie linie lotnicze w Europie - odniosły
sukces, bo w każdym kraju oferowały identyczny produkt. SkyEurope i Air
Polonia chcą zyskać na tym, że dostosowują swoją ofertę do specyfiki naszego
rynku. Czy to zadziała?
Na europejskim niebie lata kilkudziesięciu tanich przewoźników, w Polsce -
siedmiu. Analitycy są zgodni - pozostanie zaledwie dwóch, trzech
najsilniejszych.
Linie walczą o pasażerów: tną ceny, rozwijają sieć połączeń, szukają wsparcia
u kolejnych inwestorów. Największe - Ryanair i EasyJet - swój sukces
zawdzięczają uproszczonemu do maksimum modelowi biznesowemu. Główny produkt -
miejsce w samolocie - traktowane jest niemal jak surowiec.
To dlatego tanich przewoźników nazywa się często "no frills" (bez dodatków).
Jednak niektóre z linii obecnych w Polsce zaczynają modyfikować swoje
strategie, próbują dostosować swój "surowiec" do lokalnych potrzeb. Czy taka
strategia zadziała?
Nie tylko w sieci, nie tylko kartą
Sprzedaż biletów przez internet to jeden z głównych czynników, które
pozwalają tanim liniom oferować tanie bilety. To duża oszczędność - nie ma
wystawiania tradycyjnych biletów, koszty obsługi transakcji są minimalne.
Okazuje się jednak, że niektóre wprowadzają dodatkowe sposoby dystrybucji.
Dlaczego? W Europie prawie 99 proc. biletów rezerwuje się za pośrednictwem
internetu, w Polsce - zdecydowanie mniej. Według danych SMG/KRC*, penetracja
internetu wynosi tylko 24,9 proc., co daje 7,4 mln internautów. Niewiele jest
też kart kredytowych, którymi płaci się za transakcje w sieci - ok. 1,6 mln.
Poza tym Polacy nadal niechętnie korzystają z plastikowych pieniędzy - boją
się internetowych kradzieży.
- Przenoszenie wzorów z Zachodu nie do końca się sprawdza - uważa Marek
Sławatyniec, rzecznik Air Polonii. Dlatego bilety polskiego przewoźnika można
kupić także w partnerskich biurach podróży.
Są dwie możliwości - biuro może zapłacić własną kartą kredytową (wtedy
transakcja odbywa się za pośrednictwem internetu), albo zamówić bilet pod
specjalnym numerem call-center. W drugim przypadku biura podróży są zwolnione
z dodatkowej opłaty. Klient indywidualny za taką rezerwację musi dopłacić 20
zł. Air Polonia współpracuje z ponad 600 biurami w całej Polsce.
- To duży atut, szczególnie w przypadku małych i średnich miejscowości, gdzie
korzystanie z internetu nie jest tak rozpowszechnione jak w dużych miastach -
mówi Sławatyniec. Z mniejszych miejscowości pochodzi prawie jedna czwarta
pasażerów Air Polonii.
Problem dostrzegł też SkyEurope, lider na środkowoeuropejskim rynku.
Zaproponował inne rozwiązanie - za bilet słowackiego przewoźnika można
zapłacić gotówką w kasach Banku BPH w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji
w call-center. Za usługę SkyEurope nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.
Według danych linii, z tej możliwości korzysta nawet do kilkunastu procent
podróżujących.
EasyJet, drugi co wielkości gracz na rynku tanich przewozów pasażerskich,
który od 31 października zacznie latać z Krakowa, nie zamierza podążać tym
tropem.
- Polskie statystyki nie odbiegają znacznie od tego, co widzieliśmy w Grecji,
Portugalii czy Czechach. Sprzedaż prawie 100 proc. biletów w internecie to
klucz do naszego sukcesu. - mówi "Gazecie" Yannis Capodistrias, dyrektor ds.
marketingu brytyjskiego przewoźnika. - Wierzymy, że chętni na skorzystanie z
naszych usług znajdą sposób, np. rezerwując bilet w kafejce internetowej, czy
u znajomych.
- Tanie linie są tanie, bo stosują bardzo prosty model biznesowy - tłumaczy
Capodistrias. - EasyJet działa obecnie w 15 krajach. Gdybyśmy chcieli
dopasowywać naszą ofertę do potrzeb każdego z nich, to musielibyśmy znacznie
podnieść ceny.
A cena jest najważniejszym czynnikiem, dla którego kupujemy bilety w tanich
liniach.
Zima zdecyduje
Czy mniejsze środkowoeuropejskie linie są w stanie swoją ofertą, dostosowaną
do potrzeb pasażerów, wygrać na rynku przewozów z takimi przewoźnikami jak
easyJet?
W opinii analityków, decydującym okresem dla sektora lotniczego w Polsce
będzie sezon zimowy. Wtedy podróżuje się znacznie mniej - wiedzą o tym
tradycyjni potentaci na polskim rynku tacy jak LOT, Lufthansa, British
Airways czy KLM. Tanich linii, które wożą ludzi na wakacje, zimowa
dekoniunktura dotyczy w największym stopniu.
Linie takie jak Wizz Air, SkyEurope czy Air Polonia już przygotowują się do
zimowej ofensywy z zadaniem: przetrwać. Chcą za wszelką cenę wypełnić
samoloty podczas trudnych zimowych miesięcy. Samoloty i tak będą musiały
latać, więc linie chcą zminimalizować straty, starając się przyciągnąć
pasażerów.
Dlatego stosują obniżki cen i okazyjne taryfy: bilet za 1 euro czy 1 grosz
można kupić już dziś właśnie na loty w zimie. Można przypuszczać, że lokalne
tanie linie jeszcze bardziej dostosują swój produkt do potrzeba pasażera, by
go tylko nie stracić. Nie wiadomo jednak, czy gdy wejdzie na rynek np.
easyJet, będą mogły sobie na to pozwolić.
Dlaczego walka w powietrzu jest tak ostra? Polski rynek ma największe szanse
rozwoju w regionie. Polacy nadal nie są przyzwyczajeni do latania - tylko ok.
2 proc. z nas leciało kiedykolwiek samolotem!
Na razie tanie linie zapowiadają szybki rozwój. - Chcemy zainwestować w
Polsce około 20 mln dol. W Krakowie będziemy mieć swoje biuro sprzedaży i
marketingu, a także własną obsługę techniczną. - mówił Christoph Mandl, szef
SkyEurope, zapowiadając otwarcie krakowskiej bazy. Słowacki przewoźnik ma
także bazę w Warszawie.
Oprócz SkyEurope w podkrakowskich Balicach swoją bazę otworzy easyJet. Dwie
bazy ma Air Polonia (Warszawa, Katowice), jedną - węgierski Wizz Air
(Katowice).
*badanie NetTrack w przedziale wiekowym 15-75 lat, maj-lipiec 2004 r.
GW.
Obejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plraju.pev.pl
|
|
Cytat |
Do polowania na pchły i męża nie trzeba mieć karty myśliwskiej. Zygmunt Fijas Tylko poeci i kobiety potrafią wydawać pieniądze tak, jak na to zasługują. Facilius oppresseris quam revocaveris (ingenia studiaque) - (talenta i nauki) łatwiej można stłumić, niż do życia przywrócić. Fakt podstawowy, że jesteśmy życiem, które chce żyć - uświadamiamy sobie w każdym momencie naszego istnienia. Albert Schweizer Da mihi factum, dabo tibi ius - udowodnij fakt, a ja ci wskażę prawo.
|
|