|
Widzisz wypowiedzi znalezione dla zapytania: Sky Express
Temat: jak jest po turecku "to nie tu"?
Wytężywszy szare komórki, |<onrad wygenerował(a) następującą porcję bitów: http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,3554170.html
Leciałem w lipcu tymi liniami (Sky Express). Trafiliśmy do domu za pierwszym razem :-P
Nie rozumiem, jak przy dzisiejszej technice można przez pomyłkę wylądować na lotnisku kilkadziesiąt kilometrów od docelowego, w dodatku na nieoświetlonym pasie? Co w tym czasie robił ATC? Przecież pozycja 3D samolotu jest znana z dokładnością do pojedynczych metrów? A może ktoś miał przesyłkę dla wojska?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: jak jest po turecku "to nie tu"?
Dnia 17-08-2006 o 16:07:34 Kuba <biern.usu@niespamuj.interia.pl napisał(a): Wytężywszy szare komórki, |<onrad wygenerował(a) następującą porcję bitów:
| http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,3554170.html Leciałem w lipcu tymi liniami (Sky Express). Trafiliśmy do domu za pierwszym razem :-P Nie rozumiem, jak przy dzisiejszej technice można przez pomyłkę wylądować na lotnisku kilkadziesiąt kilometrów od docelowego, w dodatku na nieoświetlonym pasie?
bab nie doceniasz :), poza tym OIMW ten pas jest tam oświetlony cały czas. I przy okazji piętno dla straży granicznej, która konwojem 3 samochodów na sygnale obudziła mnie o 21:30, przejeżdzając pod moim oknem na kogutach (600m od lotniska mieszkam)
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Wypadek Samolotu Towarowego w Gdansku
Wypadek Samolotu Towarowego w Gdansku Kolo godziny 11 podczas ladowania w samolocie L-410 turbolet nalezacym do
linii Sky Express pekla opona, samolot gwaltownie skrecil w prawo i zjechal
na trawe gdzie ugrzazl w blocie. Nikomu nic sie nie stalo.
Wypadek spowodowal zamkniecie lotniska na okolo 3 godziny co spowodowalo
lancuchowe opoznienia.
Zdjecie Tuboleta o nr rejestracyjnych SP-KTL
www.airliners.net/open.file/1176246/L/
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: sky express
sky express slyszalem ze ta firma niezle dzila na naszym rynku bo razem direct fly
atakuja polskie niebo.czy ktos wie jak sie tam zarabia na ichniejszych
samolotach saab? moze ktos wie wiecej na temat tej firym i chetnie sie
podzieli infotmacjami?
poz marcin
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Szykuje się konkurencja dla LOT-u
Szykuje się konkurencja dla LOT-u Jeszcze w tym roku firma Sky Express ma uruchomić loty krajowe po Polsce.
Coraz szybciej rosnący polski rynek przewozów lotniczych sprawia, że kolejne
firmy wchodzą na nasz rynek. Za kilka tygodni firma Sky Express, pod marką
Blue Express, uruchomi nowe połączenie lotnicze. Jej samoloty mają codziennie
latać z Gdańska do Warszawy i Berlina oraz 5 razy w tygodniu do Krakowa i
Wrocławia. Ceny mają zaczynać się od 100 euro w jedną stronę. Od połowy
kwietnia trzy razy w tygodniu samoloty będą latały też na trasie Bydgoszcz-
Berlin-Bydgoszcz i Bydgoszcz-Kopenhaga-Bydgoszcz. Loty zaplanowano na wtorki,
czwartki i soboty. Linia ma latać również m.in. z Łodzi, Krakowa i
Wrocławia. Szczegóły nie są jeszcze znane. Sky Express będzie operowała
samolotami Saab 340, które na pokładzie pomieszczą 34 osoby.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Z Rodos na Santorini..?
> z Rodos na Santorini?
Samolotem:
www.faliraki-info.com/flights/sky-express/schedule.htm
Te promy, które znam, mają po drodze m.in. Kretę...
bah77
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Będzie Łódź-Dublin
W związku z uzgodnieniami pomiędzyrzadami Polski i Ukrainy, zgodnie z którymi zwiększa się ilość prewoźników oraz umożliwia się wykonywanie połączeń pomiędzy portami regionalnymi powstała m.in. możliwość, o czym donosi Rzplita z 3.11.05 uruchomienia połączenia przez SKY EXPRESS Łodzi z Ukrainą.
www.ulc.gov.pl wdziale prasa.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Będzie Łódź-Dublin
W związku z zawarciem porozumień pomiędzy rządami Polski i Ukrainy,dzięki którym zwiększa sięliczbę przewoźników oraz otwiera się możliwość wykonywania lotów do portów regionalnych, SKY EXPRESS ma uruchomić połączenia z Lwowem i Kijowem.
Również JET AIR,jest już po uzyskaniu wszelkich certyfikatów i zamierza uruchomić z końcem listopada połączenie z Wawą.
www.ulc.gow.pl -prasa
www.tur-info.pl/p/
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Jak było dzisiaj???
Warto dodać, że przyleciał dzisiaj EI-DLD, a więc najnowszy nabytek Ryanaira
dostarczony 13 stycznia 2006 (razem z EI-DLC).
Kilkanaście minut wcześniej startowal Saab 340 Sky Express.
www.okruch.prv.pl
pzdr,
okruch
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: polecimy do LWOWA I KIJOWA?
Wygląda na to, że pierwsze lądowanie i kolejne starty coraz bliżej...
"Z Kijowa i Lwowa na Lublinek
Środa, 24 sierpnia 2005r.
Regularne połączenia z łódzkiego Lublinka do Kijowa i do Lwowa na Ukrainie
uruchamia warszawski przewoźnik Sky Express. Pierwszy samolot wyląduje w Łodzi
22 października.
Połączenia mają służyć ukraińskim handlowcom, robiącym zakupy w centrach
targowych w Rzgowie, Tuszynie i Głuchowie, którzy teraz przyjeżdżają autokarami
lub na granicy przesiadają się z pociągów do podstawionych mikrobusów.
– Sky Express wykorzystuje 32-miejscowe turbośmigłowe saaby – mówi Włodzimierz
Kubiak, odpowiedzialny za promocję połączeń na Ukrainie.
Bilety w jedną stronę wraz z opłatami i podatkiem mają kosztować równowartość
około stu dolarów.
– Gdy samoloty wylądują na Lublinku, jesteśmy gotowi podstawić autokar lub
mikrobus, który zawiezie pasażerów do centrum targowego – zapewnia Jan
Miedziak, prezes Stowarzyszenia Kupców Powiatu Łódzkiego Wschodniego.
• W najbliższą sobotę zostanie otwarty po remoncie wydłużony pas startowy na
Lublinku.
(kup) - Dziennik Łódzki"
lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/509019.html
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ukraina
> A co z Sky-express? Polaczenie mialo ruszyc 15 stycznia. Cos wiadomo?
Zawsze twierdziłem, że nie ruszy - i to podtrzymuję. A nawet gdyby miało ruszyć
to pamiętaj, że te bilety na SkyExpress mają być dystrybuowane przez Ptaka - nie
wiem czy oni planowali w ogóle jakąś sprzedaż dla ludzi "z ulicy". Ogólnie nie
wróżę wielu sukcesów temu połączeniu, nawet gdyby powstało.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowe połączenia z Lublinka
Nowe połączenia z Lublinka Na poczatku pomyslalem: SkyEurope..., ale gdzie tam ;-)
www.skyexpress.pl/ - jesli tak ma wygladac strona firmy lotniczej...
I jeszcze jedno - to ma być news?
"Sky Express będzie latał na dwóch trasach: Łódź - Kijów i Łódź - Lwów. Loty
będą odbywać się trzy razy w tygodniu.
Źródło: Rzeczpospolita, 2005-11-25" (czytaj: 25 listopada!)
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowe połączenia z Lublinka
Wiadomosc o lotach z Monachium do Lodzi bardzo mnie ucieszyla. Wreszcie mozna
bedzie "ominac Warszawe".
O firmie Sky express slysze natomiast po raz pierwszy. Ciekawe jak ona jest
notowana w europejskim rankingu bezpieczenstwa?
Jak polaczenie dojdzie do skutku na pewno bede czesto latal, chyba ze te
samoloty okaza sie zbyt niebezpieczne.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowe połączenia z Lublinka
Temat zastępczy Niech lotnisko lepiej powie dlaczego nie ma nadal żadnego przewoźnika poza
Ryanem i CW (którego zdecydowanie nie chciało). Dlaczego Wizz nadal nie ogłosił
trasy? I żeby zatuszować ten brak rozwoju kolejny raz słuchamy o
fantasmagoriach, w postaci Sky Express. Nawet jeśli to wystartuje - to będzie to
KLAPA na takich kierunkach jak Wiedeń czy Monachium. Na tych kierunkach jest
potrzebny samolot linii, która stacjonuje w tym hubie! Aby kupować jeden bilet z
Łodzi w świat.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Lublinek - pieniądze z budżetu
25 mln zł na Lublinek [ei] Przelot z Lublinka do Lwowa, zaplanowany na 14 stycznia, ma być pierwszym z
czarterowych lotów z Łodzi na Ukrainę. W kwietniu mają zostać uruchomione
regularne połączenia lotnicze z Kijowem, Lwowem, Monachium i Wiedniem.
Pasażerowie będą latać 34-osobowymi samolotami saab 340 przewoźnika Sky
Express, nowo powstałej taniej linii lotniczej. Loty będą się odbywać
prawdopodobnie 2-3 razy w tygodniu.
Na połączenia z Ukrainą zdecydowano się w dużym stopniu ze względu na
podłódzkie odzieżowe centra handlowe i tamtejszy handel ze Wschodem.
***
Wczoraj sejmowa Komisja Finansów Publicznych przyjęła poprawkę do budżetu
państwa zapewniającą 25 mln zł na rozbudowę lotniska Lublinek. O ile zostanie
przyjęta przez parlament, pieniądze z państwowej kasy umożliwią m.in.
wydłużenie pasa startowego na Lublinku, rozbudowę świateł podejścia,
wybudowanie budynku dla zespołu ratowniczo-gaśniczego, zapewnienie lotnisku
zasilania rezerwowego i rozbudowę systemu naprowadzania.
(mt) - Express Ilustrowany
lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/554047.html
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowe połączenie lotnicze
Lecimy do Lwowa i Kijowa [dł] Jutro z łódzkiego lotniska Lublinek odleci pierwszy samolot czarterowy do
Lwowa. W inauguracyjny rejs wybierają się przedstawiciele władz Łodzi i
województwa, na miejscu spotkają się z władzami Lwowa.
Loty do Lwowa i Kijowa są skierowane głównie do kupców z targowisk w Rzgowie,
Tuszynie i Głuchowie oraz ich partnerów z Ukrainy. Od 1 marca 34-osobowe
samoloty Saab będą latać codziennie. Obsługuje je polska linia Sky Express.
Czartery mają odlatywać trzy razy w tygodniu: w soboty, niedziele oraz wtorek
lub czwartek.
Bilet do Lwowa ma kosztować 80 euro, do Kijowa - 120 euro (w jedną stronę).
Przelot w obie strony jest tańszy. Kupcy ze Wschodu będą mieli zapewniony
transport z Lublinka na targowiska, do centrów handlowych i na ul. Piotrkowską,
przewodnika i tłumacza.
(mp.) - Dziennik Łódzki
lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/557749.html
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Czartery do Lwowa i Kijowa
Sky Express chciał też wykorzystać te maszyny do pasażerskich lotów
czarterowych z Łodzi do Lwowa i Kijowa. Dotychczas nic z tego nie wyszło, ale
Sebastian Stępak zapewnia, że firma nadal chce uruchomić loty na Ukrainę.
Pełny zdanie na temat tej wypowiedzi.
Pozdrawiam
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowe połączenie lotnicze z Łodzi
dzisiaj czytamy:
'W kwietniu zaczną się regularne loty na wschód (Lwów, Kijów). Sprzedaż biletów
zaplanowano od 20 kwietnia. Otwarte zostaną kasy na lotnisku, a także w Centrum
Handlowym "Ptak".'
a w listopadzie czytalismy w gazecie:
'Pewny jest też Wschód. Od 15 stycznia będą czartery z Kijowa i Lwowa. Na
początek będzie to oferta dla kupców z Ukrainy, bo tam prowadzona będzie
sprzedaż biletów lotniczych. Pasażerowie będą mieli zapewniony transport z
Lublinka na targowiska, do centrów handlowych i na ul. Piotrkowską. A od 1 marca
samoloty na Ukrainę odlatywać mają codziennie. Przeloty maszyn Saab 340
(30-osobowe) obsługiwać będzie Sky Express.'
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Direct Fly
> Trzymam kciuki za nowe połączenie, ale jednoczesnie pamietam trzy literki: EAE
A poza tym
GÓRA URODZIŁA MYSZ
Wiem doskonale ile było artykułów w naszych mediach z wypowiedziami władz
lotniska jakie to nas połączenia czekają! Lwów, Kijów, Monachium, Wiedeń,
Berlin. No i co? Ledwie Berlin dostaliśmy.
W innych miastach była cisza o Sky Express albo informacji było niewiele. A
jakoś dostało im się dużo więcej.
Kolejny raz władze portu chwalą się na lewo i prawo czymś co się nie sprawdza.
Kolejny raz media to kupiły. Kolejny raz nikt nie wyciągnie z tego wniosków :/
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Jak było dzisiaj...cz.2
Witam. Wiosna tuż tuż dzisiaj było już w miarę ciepło dlatego było sporo ludzi
na lądowaniu. Szkoda tylko górki bo topniej z dnia na dzień. Londyn lądowanie
9:25 start 10:28 EI-DHP. Nottingham lądowanie 9:28 start 10:52 EI-DAW.
lądowanie na 25 start z 25. Bez odladzania. Około 11:30 latał Saab SP-KPG Sky-
Express trening lądowania i startu później podleciała Cessna jedno lub dwa
podejśćia. Pozdrawiam i życzę miłego dnia wszystkim spotterom naszego
lotniska.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowe połączenia z Łodzi
To naprawdę otworzy nasze lotnisko na świat - cieszy się Leszek Krawczyk,
prezes Lublinka.
Decyzję o dniach i godzinach rejsów na Zachód linia pozostawia Lublinkowi. -
Pomożemy dobrać je tak, by było jak najwięcej pasażerów - mówi prezes Krawczyk.
Propozycję Sky Express przedstawimy jeszcze radzie nadzorczej lotniska, która
musi ją zaakceptować. Ale to naprawdę bardzo dobra oferta - mówi prezes
Krawczyk.
Takie sobie cytaty :-)
Pozdro,
Albert
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowe Połączenie z Lublinka
Nowe połączenia z Lublinka
Gazeta Wyborcza, 29 grudnia 2005r.
Cztery nowe połączenia z Lublinka prawie pewne. Do Monachium, Wiednia, Lwowa i
Kijowa chce wozić łodzian Sky Express.
- To naprawdę otworzy nasze lotnisko na świat - cieszy się Leszek Krawczyk,
prezes Lublinka. Na połączenia ze Wschodem liczyli nie tylko turyści, ale i
kupcy z podłódzkich targowisk. Lotniska w Wiedniu i Monachium to bardzo dobre
miejsca przesiadkowe. Pierwsze ma połączenia z Afryką, Bliskim Wschodem, a
nawet Australią i Nową Zelandią. Z Monachium natomiast dostaniemy się samolotem
prawie w każdy zakątek świata.
Rozmowy ze Sky Express trwały kilka miesięcy. Wczoraj firma złożyła na Lublinku
ostateczną deklarację. W każdym z czterech kierunków gotowa jest latać trzy
razy w tygodniu. Do Monachium i Wiednia regularnie, na Wschód - lotami
czarterowymi, gdy będą chętni. Decyzję o dniach i godzinach rejsów na Zachód
linia pozostawia Lublinkowi. - Pomożemy dobrać je tak, by było jak najwięcej
pasażerów - mówi prezes Krawczyk.
Loty dogodne mają być nie tylko dla łodzian, ale także dla gości ze Wschodu,
którzy na Lublinku będą mogli przesiąść się na Ryanaira do Londynu czy z
Centralwings wybrać się do Dublina.
Rejsy na Wschód mają ruszyć już 15 stycznia, a do Wiednia i Monachium - 28
marca. - Propozycję Sky Express przedstawimy jeszcze radzie nadzorczej
lotniska, która musi ją zaakceptować. Ale to naprawdę bardzo dobra oferta -
mówi prezes Krawczyk.
Więcej w Gazecie Wyborczej.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Koniec DirectFly z LCJ? Na to wyglada!
Ukraina odleci z Lublinka w niebyt?
dziś
Przypomnijmy, że z naszego miasta wycofały się linie Centralwings. O tych
problemach ma debatować dziś zarząd firmy Sky Express (właściciel linii
DirectFly).
- Rozkład lotów należy traktować tymczasowo. Nie ma w nim niektórych połączeń,
ale to wskutek reorganizacji systemu rezerwacji biletów - niezbyt jasno
tłumaczył wczoraj Sebastian Stępak, rzecznik prasowy DirectFly. - O
ewentualnych trwałych zmianach w siatce połączeń zadecyduje zarząd.
Zagrożone są zwłaszcza loty na Ukrainę, bo tamtejszemu odpowiednikowi Urzędu
Lotnictwa Cywilnego nie podoba się stały charakter połączeń DirectFly, które
formalnie są lotami czarterowymi (na postawie umów międzynarodowych na obsługę
stałych połączeń między Polską a Ukrainą zezwolenia mają tylko dwaj
przewoźnicy). Jeśli loty nie zostaną wstrzymane, DirectFly może być zmuszony do
zaprzestania sprzedaży biletów do Lwowa i Kijowa przez internet. Jeśli do tego
dojdzie, będą do nabycia tylko w biurach podróży.
(pij) - Express Ilustrowany
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowe połączenia
Co powie Kola? Oddam wszystkie nowości za FRA by Lufa.
Robicie koncert życzeń? Dołączę się.
- może Kopenhaga i Berlin (znów) by Sky Express?
- może SAS, powrót po latach?
- może Ryanair coś planuje większego, np. przejmie Rzym po Centralwings?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: NOWE POŁĄCZENIA LOTNICZE
O.K. ale to sa wypowiedzi przedstawiciela Gdańskiego portu lotniczego. O
połaczeniach regionalnych mówiło sie juz od dłuższego czasu. Wiekszosc portów
lotniczych w Polsce wspomniało cos już o linii SKY EXPRESS, zaś ze strony
Wrocławia jest jakaś cisza? Czyzby ta linia nie uwzgledniała w swoich planach
lotniska we Wroclawiu?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowe połączenie lotnicze do Gdańska
Nowe połączenie lotnicze do Gdańska Nowe połączenie lotnicze do Gdańska
ostatnia aktualizacja 11-04-2006 18:19
Od środy z wrocławskich Strachowic możemy latać do Gdańska. Będą też dwa
dodatkowe loty do Warszawy. Połączenia uruchamiają nowe regionalne linie
Direct Fly.
www.directfly.pl/
Przewoźnik po raz pierwszy startuje o godzinie 7 do Warszawy. W ogóle to
dopiero jego drugi kurs, bo działalność rozpoczął dziś na trasie z Gdańska do
Berlina.
Z Wrocławia 34-miejscowe turbośmigłowe saaby Direct Fly będą wzbijały się w
powietrze jeszcze o godzinie 10.30 do Gdańska i 19.45 znowu do stolicy. Na
Wybrzeże możemy wybrać się pięć razy w tygodniu, a do Warszawy - rano przez
sześć dni tygodnia, wieczorem - pięć razy.
Na wyprawę do Warszawy trzeba będzie średnio wydać 307 zł, natomiast jeszcze
więcej, żeby wylądować w Gdańsku Rębiechowie - 387 zł.
Direct Fly jest marką, pod jaką firma Sky Express rozpoczyna przewozy
pasażerskie w skali regionalnej. Swoją siecią obejmie także Bydgoszcz, Kraków
i Łódź w kraju oraz Kopenhagę, Lwów i Kijów za granicą.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Coraz wyższe loty bydgoskiego portu
irma Sky Express nie będzie prowadzić przelotów pasażerskich pod swoją marką - poinformował portal Pasazer.com Sebastian Stępak, specjalista ds. PR z agencji obsługującej Sky Express. Loty pasażerskie będą odbywały się pod zupełnie nową marką, która zostanie przedstawiona podczas konferencji prasowych w połowie marca 2006 roku. Wtedy także firma przedstawi wszelkie szczegóły dotyczące nowych linii pasażerskich.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Bydgoszcz się wyludnia
Jak kulą w płot z tymi lotami
Do Berlina i Kopenhagi
Nowy przewoźnik uruchomi regularne połączenia lotnicze Bydgoszczy z Kopenhagą i
Berlinem.
W najbliższą niedzielę do Bydgoszczy przyjadą przedstawiciele firmy Sky
Express i Blue Express, by ogłosić, która ze spółek uruchomi regularne
połączenia Bydgoszczy z Kopenhagą i Berlinem. W bydgoskim porcie z
dziennikarzami spotka się m.in. Jan Szczepkowski, prezes zarządu Blue Express.
- Szczegóły ujawnimy dopiero w niedzielę. Mogę powiedzieć tylko tyle, że
ogłosimy nową markę firmy i nie będzie to Blue Express ani Sky Express -
oświadczył Sebastian Stępak, z firmy "Tomorrow", reprezentującej przewoźnika.
Prawdopodobnie loty na trasie Bydgoszcz-Berlin i Bydgoszcz-Kopenhaga mają
odbywać się trzy razy w tygodniu. Firma dysponuje samolotami Saab 340, które na
pokład zabierają 34 osoby.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Lotnisko na giełdę
Tak sobie czytam Twoje posty i dochodzę do wniosku,że nie za bardzo orientujesz
się w temacie...Jeszcze do niedawna,praktycznie co noc,lądowały w Bydgoszczy
małe SAAB-y przewoźnika cargo SKY EXPRESS z przesyłkami dla kilku firm
kurierskich...Już nie lataja,bo po prostu im się to nie opłaca...Latali by może
dalej,gdyby Dombrowicz dopłacał do tego interesu :-) Ciekawe,że ich spółka
córka,DIRECTFLY też długo nie zagrzała miejsca w Bydgoszczy...Ich loty
pasażerskie do Berlina i Kopenhagi to był kompletny niewypał...
I przestań z tym SHARP-em...Niedawno się dowiedziałem jak w lipcu zeszłego roku
potraktowano ofertę NYK-a (oficjalny logistyk SHARPA) na przewozy
cargo...naprawdę ręce opadają...Efekt jest taki,że SHARP i ORION korzysta z
gdańskiego terminala cargo,a w dodatku od kwietnia FINNAIR będzie woził
japończyków prościutko z Osaki i Tokio (via Helsinki) do Gdańska...A NYK z
wydatną pomoca państwa będzie budował magazyny w Łysomicach...
www.evertiq.com/newsx/read_news.aspx?newsid=5941&cat=1
Tak więc jak chcesz uruchamiać cargo to znajdź innych klienów...A najlepiej
spytaj się samego Hydzika czy w ogóle warto budować cargo w Bydgoszczy...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Koniec wielkiego Portu Lotniczego w Bydgoszczy
cep.bydgoszcz napisała:
> Bredzisz chłopie. Linia do Berlina od początku była pod ? z powodu krótkiej
> > trasy i wysokiej ceny. A Kopenhaga z tego co słyszałem była nieźle obłożo
> na.
>
> A słyszałes koleś cos na temat kalkulacji?
W twoim świecie to lotniska robią kalkulacje dla linii lotniczych?
> Czy ktoś ją w Bydgoszczy zrobił czy tylko z zawisci do innych miast Bydgoszcz
> chciała tez miec połączenie ,obojetnie jakim kosztem?
Direct Fly / Sky Express ma siedzibę w Warszawie. Co Bydgoszcz ma z tym wspólnego?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Loty do Lwowa?
Pani dziennikarka popelnila jeden blad - loty jesli juz maja zaczac sie 1
kwietnia, Sky Express liczy na to, ze pasazerowie z Ukrainy beda chcieli
przesiadac sie w Jasionce i latac do Londynu i Frankfurtu - jest tylko jeden
problem - od marca lotow do Frankfurtu juz nie bedzie..... Jesli chodzi o
przesiadki to Lodz bedzie atrakcyjniejszym portem przesiadkowym z uwagi na
liczbe destynacji - Rzeszow poki co zostaje tylko z Londynem...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: CO to ma znaczyć? Czy to koniec marzeń ?
hmm z tego co wiem maja byc od kwietnia loty czarterowe do lwowa oferowane
przez spolke Sky Express, a nowa linia lotnicza bedzie sie nazywala Direct Fly,
poki co polaczenia te nie znajda sie w stalej siatce lotow, ale ponoc
zainteresowanie tymi lotami jest bardzo duze i kto wie moze niedlugo sie
doczekamy stalego polaczenia. Na razie musi ruszyc budowa nowego terminalu bez
tego bedzie klapa..
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: LOT-nisko Krywlany
Długo wymieniać, bo jednak z samolotami jest ich trochę. Ale podam przykłady
tych najbardziej popularnych:
Saab 340 ok.30 miejscowy (www.bokaflyg.com/saab-340-skyways.JPG): ten
rodzaj samolotów posiada polska linia lotnicza Sky Express, która wkrótce
uruchomi połączenia Łodzi z Berlinem, Kijowem i Monachium;
ATR 42 ok. 40 miejscowy
(www.eads.net/xml/content/OF00000000400004/0/67/534670.jpg): popularne
WiATRaki są we flocie LOT-u latają przede na trasach krajowych i
międzynarodowych;
Bombardier Regional Jet 200
(www.bombardier.com/fr/3_0/ml/1826/2_lufthansa1_imagelow.jpg): popularne
na polskich lotniskach ponieważ ich właścicielem jest min. Lufthansa, która
lata tymi samolotami z Niemiec do Wrocławia, Gdańska itp.
Embraer 145 (www.regional.fr/imgs/flotte/e145_s.jpg)
Fokker 50 (www.gorge.org/images/nl/fullsize/fokker%2050%202.JPG)
I wiele innych...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowe połączenia z Ławicy
Poznań-Kraków i Wiedeń z Blue Express od VI? Prawdopodobnie w najblizszy weekend linia Blue Express /firmy Sky Express/
oglosi uruchomienie od czerwca polaczen z Poznania do Krakowa i Wiednia. Bilet
do Krakowa i z powrotem ma kosztowac ok. 600 zl plus oplaty, Wieden ok 100 Euro
plus oplaty w 1 strone
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Prośba o pomoc: Prom z RODOS na KRETĘ
Prawdopodobnie nie ma jeszcze rozkładów na 2008 aktualnych. Raczej wątpię, by zrezygnowało z tego połączenia, bo było dostępne w ostatnim czasie. Faktycznie w kilku systemach rezerwacyjnych głucho o nim.
Zerknij tutaj: www.skoutelistravel.gr/schedule.php?type=ferry
To nie jest rozkład na 08, ale możesz nabrać orientacji względem częstotliwości. W ich systemie rezerwacyjnym jest na razie dostępny tylko Sky Express Myślę, że warto tu poczekać do maja. Może coś się wyjaśni do tego czasu.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Właśnie wróciłam Oludeniz Sun City
Gość portalu: fela napisał(a):
> Do trip jeszcze jedno pytanie: jak podróż tzn. jakie linie lotnicze,
> ile czasu lecieliście i jak dlugo trwał przejazd z Dalamanu do Sun
> City. I gzie iść do hamanu i ile kosztuje? Baaaardzo dziękuję.
Podróż liniami tureckimi Sky Express, całkiem przyzwoicie, oczywiście wszystko
na pokładzie (picie/jedzenie) z odpłatnością. Lot ok. 3 godzin. Na lotnisku
kolejka po wizę, ale idzie sprawnie. Następnie przedstawiciel Triady kieruje do
właściwego autobusu/minibusu. Jazda z lotniska do hotelu ok. 1 - 1,5 h (w
zależności od ruchu, bo są to warunki górskie). Haman jest w hotelu Sun City,
jest też ciekawy przy markecie Azda - była tam koleżanka i chwaliła. Zresztą
jest masę ofert, to wybierzesz co Ci będzie najbardziej odpowiadało. Zabiegi w
różnych cenach - taki standard: kąpiel, piling, masaż ok. 120 - 150 zł w
przeliczeniu.
Pozdrawiam
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: sky express do Turcji (N-mann)??
Nie Sky Express tylko SKY AIRLINES.
SKY AIRLINES jest to linia latajaca dla GTI.
Inne biura korzystaja z ich czarterow do Turcji w tym polski Neckermann.
Strona linii:www.skyairlines.pl/
A tu samolociki ktorymi lataja: www.skyairlines.net/eng/index.htm
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: CO WYBRAĆ HOTEL FIESTA CZY HARMAN W TURCJI Z ALF ?
Bardzo dziekuję , jest stosunkowo mało opinii na tym forum o hotelu fiesta.A
czy szanowny(a) byłeś tam w tym roku, jakimi liniami lata ALFA STAR.U agenta
powiedziano mi że SKY EXPRESS, ale czy takie linie istnieją.Leciałm juz SUN
EXPRESS, a ta nazwa mnie zaskoczyła, nie iwiem czy czegos nie pokręcili.W jakim
biurze najlepiej kupowac wycieczki przy założeniu że sie słabo zna angielski
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Błąd pilota przyczyną tragedii podczas Air Show?
Na oczach tysięcy widzów po przez IDIOTYCZNĄ brawurę i przekroczenie granic
bezpieczeństwa, brak rozsądku zginęło dwóch członków zespołu akrobacyjnego
"Żelazny". Tylko i wyłacznie poprzez GŁUPOTE zarówno organizatorów jak i
pilotów. Nie było innych powodów!
Do wypadku doszło w sobotę 1 września po godzinie 16 podczas Air Show w Radomiu,
gdy dwa samoloty z liczącej sześć maszyn grupy akrobatycznej Żelazny z Zielonej
Góry, próbując idiotyczny manewr mijania - element figury akrobatycznej zwanej
"rozetą" - zderzyły się. Każda z maszyn rozwija w tej akrobacji prędkość ok. 300
km/h.
W wyniku zderzenia jedna z maszyn rozpadła się na oczach tysięcy widzów. Wraki
samolotów spadły na obrzeża lotniska, tam znaleziono również ciała obu pilotów.
Jako doświadczony pilot po spedzeniu za sterami prawie 4,9 tys. godzin, będąc
instruktorem szybowcowym i samolotowym, dyrektorem Aeroklubu Ziemi Lubuskiej,
pilotem liniowym w firmie SKY Express, powinen wiedziec i rozumiec różnicę
pomiędzy akrobacja a kozacką idiotyczną brawurą.
Grupa "Żelazny" w kolejnym wypadku potwierdziła głupotę ludzi którzy
przeliczaja swoje możliwości swiadomo ignorujac podstawowe bezpieczeństwo.
Co za idiota lata 30 m nad ziemią i chce się zbliżyc do lecącego z
przeciwka pojazdu na 1,5 metra!
Ten wypadek był doprzewidzenia i nie było kwestja CZY sie zdarzy a
raczej KIEDY się zdarzy!
Żelazny to jedna z najbardziej brawurowych i nieodpowiedzialnych grup
akrobatyki powietrznej w kraju, a ich członkom juz dawno powinno sie zabronic
przekraczania nawet w kontrolowanym środowisku nrm bezpieczenstwa!
Ci ludzie najprawdopodobniej tak samo sie zachowywuja w samochodach
narażajac tylko życie innych kierowców!!
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: JanSzczepkowski teraz w Direct Fly ?
A nie wiecie ze DF to ci sami wlasciciele co swietej pamieci Air Polonii? Do
nich tez nalezy Sky Express :)
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: JanSzczepkowski teraz w Direct Fly ?
Sky Express jest własnością Kulczyka. Pośrednio oczywiście. Strzelasz więc
informacjami na oślep.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: ekspansja Sky Express na wschód
Ale to calkiem inny Sky Express...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Cos nowego ??
Wiosna na Lublinku miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,3034718.html
Joanna Blewąska 26-11-2005 , ostatnia aktualizacja 25-11-2005 20:47
Tani przewoźnik Centralwings będzie latał z Łodzi do Dublina. Sprzedaż biletów
rozpocznie się jeszcze w grudniu.
Zima nie zaczęła się na dobre, a linie lotnicze myślą już o wiośnie i lecie.
Właśnie teraz ustalają rozkłady lotów. Dokąd wiosną polecimy z łódzkiego Lublinka?
Połączenie do Dublina uruchomi tani przewoźnik Centralwings. Jego boeingi wozić
będą łodzian trzy razy w tygodniu, najprawdopodobniej w środy, piątki i
niedziele. Godziny lotów nie są jeszcze ustalone, w grudniu ma rozpocząć się
sprzedaż biletów. Pierwszy lot planowany jest na 26 bądź 29 marca.
Od lutego ruszy drugie połączenie irlandzkiego Ryanaira. Poza Londynem, będzie
latał także do Nottingham. Bilety już można rezerwować. Ryanair zapowiada też
trzecie połączenie - może to być Frankfurt-Hann lub Hiszpania.
Duże są szanse na uruchomienie wiosną Wizz Air. Wczoraj przedstawiciele lotniska
i miasta rozmawiali z przewoźnikiem w Belgii. Nieoficjalnie wiadomo, że żąda on
jednak wyższych dopłat niż Ryanair. I miasto nie chce się zgodzić. Jeśli strony
się dogadają, w grę wchodzi Paryż lub Rzym.
Nowe kierunki ogłosił kilka dni temu SkyEurope. Będzie latał wiosną z Krakowa, a
z Łodzi nie. Powód? SkyEurope lata z Warszawy i na razie nie chce wprowadzać
lotów konkurencyjnych dla samego siebie. Ale ciągle chce rozmawiać z łódzkim
lotniskiem i być może jesienią jego maszyny latać będą z Lublinka.
Na pewno wiosną startować będą za to 19-osobowe jetstreamy do Warszawy. Rejsy
odbywać się będą pod egidą LOT-u, choć obsługiwać je będą samoloty firmy Jet Air.
Co jeszcze pojawi się na naszym niebie? Wakacyjne czartery do Egiptu uruchomione
przez biuro podróży Alfa Star. Egipska linia Memphis Air latać będzie raz w
tygodniu samolotami Airbus 320.
Pewny jest też Wschód. Od 15 stycznia będą czartery z Kijowa i Lwowa. Na
początek będzie to oferta dla kupców z Ukrainy, bo tam prowadzona będzie
sprzedaż biletów lotniczych. Pasażerowie będą mieli zapewniony transport z
Lublinka na targowiska, do centrów handlowych i na ul. Piotrkowską. A od 1 marca
samoloty na Ukrainę odlatywać mają codziennie. Przeloty maszyn Saab 340
(30-osobowe) obsługiwać będzie Sky Express.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Tak łatwo oddajemy Ukrainę???
A co ze Sky Express? Przeciez byli zainteresowani...!
maxxman
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Ukraina
A co z Sky-express? Polaczenie mialo ruszyc 15 stycznia. Cos wiadomo?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Na ukrainę przez Rzeszów?
Chodzi o firmę Sky Express
www.skyexpress.pl
ale z tego co wiem na potrzeby pasażerskie mają wprowadzić jakąś nową markę ze
słowem Blue w nazwie. Ale nie mam pewności:)
Pozdr,
Kuba
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Czartery do Lwowa i Kijowa
Dzwoniłwm na Lublinek - nic nikt nie wie !
Telefony w firmie Sky Express też nie odpowiadają !
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Czartery do Lwowa i Kijowa
Czy ktoś wie czemu do Lwowa ma latać Sky Express a nie jak wcześniej miało być
że Centralwings?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Łódź-Berlin
Łódź-Berlin Ki czort?... znowu Sky Express coś kombinuje ;)
www.lotniskodlalodzi.org/medium.php?id=515
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Wrocław i artykuł sponsorowany skrojony pod Ryana
Nie tylko prezes ale redaktor naczelna Wyborczej jest z Wroclawia, dlatego
pewnie nabrali wody w usta w tej sprawie i wola niesmiertelny Sky Express...
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: na lotnsku lublinek bedzie mozna kupic bilet
jakie bilety?? czy kasa bedzie sprzedawac bilety tylko na loty sky express czy tez ryana i
central???
PS, Mnie sie ten pomysl podoba.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: co z wizzairem?
No coś się cisza ostatnio zrobiła jeśli chodzi o nowe połączenia z Łodzi. Nie
liczę oczywiście przewoźnika widmo Sky Express.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Co to takiego Blue Ex.
co za bzdura
Blue1 to nie Blue expres
Blue1 - to Finska firma
Blue Expres - to nic innego jak pasazerska odmiana Sky Express
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Direct Fly, co sie dzieje?
Direct Fly to Airpolonia cargo czyli Sky Express czyli DF. Może w cargo im
nieźle szło ale po tym numerze z cenami z Łodzi to nie wróżę im dobrze.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Direct Fly, co sie dzieje?
Loty na Wschód i na Zachód
anpio, bj 12-04-2006 , ostatnia aktualizacja 12-04-2006 21:12
GAZETA WYBORCZA
Ruszyły loty do Berlina, Lwowa i Kijowa. Z połączenia z Berlinem skorzystało
wczoraj kilka osób, na pierwszy lot do Lwowa nie było chętnych.
Wczoraj loty z Łodzi rozpoczęła linia Direct Fly. W swojej ofercie ma połączenia
do Berlina, Kijowa i Lwowa.
Flota Direct Fly to trzy turbośmigłowe samoloty Saab 340A. Każdy z nich ma 34
miejsca dla pasażerów. Samoloty są wyposażone w skórzane fotele, a na pokładzie
samolotów każdy pasażer otrzymuje poczęstunek. Direct Fly jest marką, pod jaką
firma Sky Express rozpoczyna prowadzenie przewozów pasażerskich w skali
regionalnej. Bilety na loty regularne i czarterowe można kupić w Internecie na
www.directfly.pl i przez call center (0 22 33 20 820). Ale to nie jedyne sposoby.
Od 11 kwietnia łodzianie mogą kupować bilety na samoloty do Kijowa, Lwowa,
Berlina, Londynu, Dublina i Nottingham bezpośrednio w Rzgowie. Ewa Żarska,
rzecznik prasowy centrum, zapewnia, że bilety na Wschód są najtańsze w Polsce,
bo bez marż. Dodatkowo lotnisko Lublinek wprowadziło świąteczną promocję na
wybrane kierunki. Bilety zakupione osiem dni przed wylotem są tańsze o 50 proc.
Klienci, którzy kupią bilet w terminie 7-3 dni przed odlotem, dostaną 25 proc.
zniżki.
Kasa u "Ptaka" powstała z myślą o zorganizowanych grupach kupców z Niemiec i
Ukrainy. Specjalnie dla Niemców organizowane są tzw. shopping tours. Kupcy
przylatują do Łodzi, jadą na zakupy do centrum handlowego, wieczorem zwiedzają
miasto i następnego dnia wracają do kraju. W najbliższych tygodniach u "Ptaka"
ruszy budowa promenady handlowej, która ma przyciągnąć jeszcze więcej gości ze
Wschodu i Zachodu.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Direct Fly odwołuje loty
Kurde, lotnisko mogloby byc mniej rozgarniete. Marka pasazerska to DirectFly i
wypadaloby pod taka nazwa powinna pojawic sie informacja na ich stronie. A nie
jakies Sky Express....
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Centralwings odleci z Łodzi
A kto będzie latał czarterem do Tel Avivu?
Prezydentowi zależa na połączeniu ze Wschodem-i co z tego wyszło?
Teraz zależy na Izraelu- i dlaczego mam wrażenie,że znów będzie to Sky Express i będzie tak samo?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Koniec połączeń Direct Fly
Mniejsze skrzydła Direct Fly
Przewoźnik rezygnuje z latania za granicę. Przecenił popyt. Rozszerzy
działalność na trasach krajowych. Direct Fly, polski przewoźnik, który
wystartował w kwietniu, został zmuszony do zrewidowania planów. Linia stawiała
zarówno na loty krajowe, jak i zagraniczne, ale te drugie poniosły kieskę.
Direct Fly chciał wozić pasażerów m.in. na Ukrainę. Na przeszkodzie stanęło weto
tamtejszych władz. Polskę i wschodniego sąsiada łączy bowiem umowa bilateralna
wyznaczająca po jednym przewoźniku z każdej strony (z naszej LOT), który może
regularnie latać. - Mieliśmy pozwolenie na określoną liczbę połączeń w miesiącu.
Aby pokazać pasażerom, że są one pewne, umieściliśmy je w rozkładzie jako
czartery regularne. Strona ukraińska zinterpretowała to jako połączenie rejsowe
i zgodę cofnęła - wyjaśnia Sebastian Stępak, rzecznik Direct Fly. Ponadto za
każdym razem trzeba było prosić o zezwolenie na lądowanie na Ukrainie i czasem
taka informacja docierała dopiero kilka minut przed startem. - Trudno w takich
warunkach sprzedawać bilety - wyjaśnia Sebastian Stępak. Direct Fly ma nadzieję,
że odzyska zgodę w ciągu 2-3 miesięcy.
Z kolei połączenia z Berlinem i Kopenhagą okazały się pomysłem nietrafionym -
zabrakło chętnych. Spółka zostaje natomiast przy lotach krajowych. Sukces
odniosło połączenie Warszawa - Wrocław, i to mimo rosnącej konkurencji. LOT
zwiększył bowiem ofertę na tej trasie, a do walki dołączył Centralwings. Dobrze
sprzedają się też połączenia Kraków - Gdańsk i Wrocław - Gdańsk. Zawieszona jest
za to trasa Warszawa - Gdańsk. - Wrócimy na nią za 2-3 tygodnie po
uporządkowaniu siatki połączeń - mówi Sebastian Stępak.
Firma wciąż myśli o rozszerzaniu działalności w kraju, w tym o lotach do
Poznania, ale to perspektywa następnych trzech miesięcy. Direct Fly powstał na
bazie Sky-Express, spółki wyrosłej z AirPolonii. Jego właścicielami są
członkowie zarządu: Jan Szczepkowski (udziałowiec AirPolonii), Adam Moczulski
oraz dwa fundusze: Capital Limited oraz Grove Holding.
źródło – Puls Biznesu
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: NOWE POŁĄCZENIA LOTNICZE
Tak szybko to go nie będzie! Atak na marginesie to co szykuje dla wrocławia
linia SKY EXPRESS z Warszawy? A moze nic
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: NOWE POŁĄCZENIA LOTNICZE
Sky Express Według Rzeczpospolitej nowe połączenia ma uruchomić w połowie kwietnia Sky
Express. Z WRO ma latać podobno do Gdańska, Wiednia i Monachium.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Lotnisko w Białymstoku
Sky Express
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: ŁAWICA i inne polskie lotniska 2005
Tak tak! Coraz lepiej! Teraz czekamy na SKY EUROPEa, W!ZZa i RYANAIRa! Chociaż
w sumie SKY EXPRESS też ma być tani! A już na pewno ma być tańsza wersją
EUROLOTu! :) Może GW też by coś o tym napisała?????????????!!!!!1
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: samolotem do Turcji
Niezupełnie - często możesz wykupić bilet w charterach, jeśli są
miejsca. Lecą z reguły na wybrzeże. Linie Sky Europe, Sky Express
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sky Express - wasze opinie
Sky Express - wasze opinie Wybieram się tymi liniami do Turcji, ciekawa jestem waszego zdania. Na ich
stronie info o flocie ogranicza się tylko do modelu "Benków" nie ma nic o
wieku floty.
Ja wasze wrażenia z podróży?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Sky Express - wasze opinie
Sky Express? A nie przypadkiem Sky Airlines? Skoro jecisz do Turcji... (Express
jest grecki). Sredni wiek floty Sky Airlines to ok. 13 lat.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: sky express do Turcji (N-mann)??
sky express do Turcji (N-mann)?? czy ktoś zna tą linię ? podobno TUI też z nich korzysta , ale nic o nich nie ma w necie :( Obawiam się, czy nie jest to linia na "wzór" Heliosa, z dehermetyzującymi się starymi B-737.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Kolejny przewoźnik na naszym niebie
Kolejny przewoźnik na naszym niebie Kolejny przewoźnik na naszym niebie
Sky Express, nowa pasażerska linia lotnicza, zamierza uruchomić połowie
kwietnia loty pomiędzy największymi miastami Polski i naszej części Europy.
Ceny mają być konkurencyjne wobec oferty PLL LOT.
W barwach Sky Express lata 10 samolotów Saab 340 o zasięgu 1732 km
Pierwsze loty planowane są z Łodzi do Monachium i Kijowa oraz z Wrocławia do
Gdańska, Wiednia i Monachium. W czerwcu do siatki połączeń ma też dołączyć
Poznań. Ze stolicy Wielkopolski będzie można polecieć do Krakowa i Wiednia.
Taniej niż u konkurenta
Za bilety na trasach międzynarodowych trzeba będzie zapłacić ok. 100 euro w
jedną stronę plus opłaty lotniskowe, natomiast przelot np. z Poznania do
Krakowa i z powrotem ma kosztować 600 zł plus opłaty. Dla porównania, nasz
narodowy przewoźnik za lot z największych miast kraju do Warszawy każe sobie
płacić od 120 do nawet 1000 zł.
Takie są plany, a oficjalne informacje firma zamierza ogłosić w połowie
marca. - Szczegółowa siatka połączeń i taryfy zostaną przedstawione w
najbliższą niedzielę - wyjaśnia Sebastian Stępniak, rzecznik linii. Sky
Express jest już znany polskim portom lotniczym, ponieważ od kilku lat
obsługuje przewozy cargo. Właścicielami firmy są dwa fundusze inwestycyjne:
Ilski Capital Limited, rejestrowany na Cyprze, i Grove Holding z Luksemburga,
oraz dwie osoby fizyczne, które jednocześnie zasiadają w zarządzie: Jan
Szczepkowski i Adam Moczulski. Obecnie w barwach SkyExpress lata 10 samolotów
Saab 340 o zasięgu 1732 km, przemieszczających się z maksymalną prędkością do
463 km na godzinę. Trzy z nich od połowy kwietnia zaczną wozić pasażerów.
Jednorazowo na pokład będą mogły zabrać 34 osoby. Linia szacuje, że na
początek obłożenie maszyn wyniesie około 40 proc. Zazwyczaj, aby połączenia
były rentowne, liczba zajętych miejsc w samolocie powinna sięgać 80 - 90 proc.
Pechowe loty krajowe
Kilka lat temu połączenia krajowe uruchomiła Air Polonia, ale wycofała się z
nich, zanim jeszcze ogłosiła bankructwo. Powodem były pustki w samolotach
obsługujących lokalne trasy. Potem do krajowych lotów przymierzał się Sky
Europe, ale nigdy ich nie uruchomił. Powód był prozaiczny: brak odpowiednich
maszyn. - Nasza flota składa się z boeingów 737, które zabierają na pokład
130 albo więcej pasażerów - wyjaśnia Eryk Kłopotowski ze Sky Europe. Z analiz
firmy wynikało zaś, że aby loty były opłacalne, musiałyby je obsługiwać
mniejsze samoloty, zabierające na pokład 70 - 100 pasażerów.
Dziś więc na krajowych trasach kursują wyłącznie maszyny LOT. Nasz narodowy
przewoźnik nie obsługuje jednak połączeń pomiędzy największymi miastami
kraju - dowozi tylko ludzi do Warszawy. Dlaczego? Dyrektor biura komunikacji
i promocji LOT tłumaczy to wysokimi kosztami. - Krajowe połączenia, z
wyjątkiem lotów z i do Wrocławia, są deficytowe. Sprawdza się jedynie model
dowożenia pasażerów do Warszawy, aby tu mogli przesiąść się na inne samoloty
i polecieć dalej w świat - mówi Leszek Chorzewski. Jego zdaniem porty
regionalne i władze samorządowe chciałyby mieć jak najwięcej połączeń ze
swojego miasta. Problem w tym, że dla linii lotniczych nie zawsze jest to
opłacalne.
www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060309/ekonomia/ekonomia_a_24.html
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: polecimy do LWOWA I KIJOWA?
polecimy do LWOWA I KIJOWA? Loty na Wschód
Joanna Blewąska 03-08-2005 , ostatnia aktualizacja 02-08-2005 18:38
Blue Express chce latać z Łodzi do Lwowa i Kijowa. Już we wrześniu ma ruszyć
sprzedaż biletów.
Blue Express to spółka córka SKY Express, który zajmuje się krajowymi i
międzynarodowymi przewozami towarowymi. Samolotami Turbolet lata m.in. ze
Sztokholmu do Rygi, z Warszawy do Kijowa czy z Gdańska do Malmoe. Ale od
października będzie wozić ludzi. I to z Łodzi! Lot do Lwowa z Lublinka potrwa
zaledwie 55 min, a do Kijowa 2 godziny.
Firma rozważa też połączenie do Pragi - tam dostalibyśmy się w godzinę i 5
min.
Pierwszy lot zaplanowany jest na 22 października. Sprzedaży biletów
rozpocznie się 1 września.
Samoloty Saab 340 A latać będą z Łodzi dwa razy w tygodniu. Ceny biletów dość
atrakcyjne - niecałe sto dolarów za Lwów i niewiele ponad sto za Kijów (w
jedna stronę).
Czy będą chętni? O to stara się m.in. firma KIM, która już promuje loty i
Łódź na Ukrainie. - Dane z Ministerstwa Spraw Zagranicznych mówią, że w 2004
r. o polską wizę ubiegało się pół miliona Ukraińców - mówi Włodzimierz
Kubiak, prezes KIM sp. z o.o.
Wielu z nich powinno zdecydować się na samolot. Będzie wygodniej niż autem
czy autokarem, szybciej i z pominięciem uciążliwej nieraz kontroli celnej.
- A Łódź jest dla nich znakomitym celem. Tańsza niż Warszawa, ma duże centra
handlowe i bazary - dodaje prezes Kubiak.
Na razie na Ukrainę z Polski można lecieć tylko z Warszawy. Do Kijowa samolot
odlatuje codziennie oprócz poniedziałków i czwartków. Do Lwowa - codziennie.
Lot do Kijowa w obie strony kosztuje od 1,1 tys. do 2 tys. zł. Tańszy jest,
jeśli zarezerwujemy go przynajmniej dwa tygodnie przed podróżą i wrócimy do
Warszawy po niedzieli (czyli weekend spędzimy na Ukrainie).
Do Lwowa ceny są ok. 200 zł niższe.
Firma SKY Express powstała w 2003 roku. Siedzibę i bazę techniczną ma na
Okęciu. Piloci tej firmy wylatali średnio 3200 godzin. Wielu posiada
kwalifikacje dowódcy załogi na samolotach ciężkich, także Boeingach 737.
Saab 340 A to nowoczesny samolot turbośmigłowy. Ma 34 miejsca ze skórzanymi
siedzeniami.
DLA GAZETY
Jan Miedziak, prezes zarządzający nieruchomościami Centrum Handlowego Ptak SA
Bardzo dobra wiadomość! Od dawna zabiegaliśmy o uruchomienie połączenia ze
wschodem. Liczymy, że zwiększy się liczba klientów na łódzkich bazarach.
Przylecą ci, którzy nie zdecydowali się do nas przyjechać autokarami czy
samochodami. Teraz dostaną się do Łodzi w cywilizowany sposób. A my
przygotujemy się na ich wizytę. Już na terenie targowiska działają bary i
restauracje, a planujemy jeszcze uruchomić minihotel.
GAZETA.PL - LODZ
Ciekawe czy to prawda? Czy ktos to moze potwierdzic?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Lodz -Monachium cos wiadomo wiecej?
TRANSPORT
Kolejny przewoźnik na naszym niebie
Sky Express, nowa pasażerska linia lotnicza, zamierza uruchomić połowie
kwietnia loty pomiędzy największymi miastami Polski i naszej części Europy.
Ceny mają być konkurencyjne wobec oferty PLL LOT.
W barwach Sky Express lata 10 samolotów Saab 340 o zasięgu 1732 km
Pierwsze loty planowane są z Łodzi do Monachium i Kijowa oraz z Wrocławia do
Gdańska, Wiednia i Monachium. W czerwcu do siatki połączeń ma też dołączyć
Poznań. Ze stolicy Wielkopolski będzie można polecieć do Krakowa i Wiednia.
Taniej niż u konkurenta
Za bilety na trasach międzynarodowych trzeba będzie zapłacić ok. 100 euro w
jedną stronę plus opłaty lotniskowe, natomiast przelot np. z Poznania do
Krakowa i z powrotem ma kosztować 600 zł plus opłaty. Dla porównania, nasz
narodowy przewoźnik za lot z największych miast kraju do Warszawy każe sobie
płacić od 120 do nawet 1000 zł.
Takie są plany, a oficjalne informacje firma zamierza ogłosić w połowie marca. -
Szczegółowa siatka połączeń i taryfy zostaną przedstawione w najbliższą
niedzielę - wyjaśnia Sebastian Stępniak, rzecznik linii. Sky Express jest już
znany polskim portom lotniczym, ponieważ od kilku lat obsługuje przewozy cargo.
Właścicielami firmy są dwa fundusze inwestycyjne: Ilski Capital Limited,
rejestrowany na Cyprze, i Grove Holding z Luksemburga, oraz dwie osoby
fizyczne, które jednocześnie zasiadają w zarządzie: Jan Szczepkowski i Adam
Moczulski. Obecnie w barwach SkyExpress lata 10 samolotów Saab 340 o zasięgu
1732 km, przemieszczających się z maksymalną prędkością do 463 km na godzinę.
Trzy z nich od połowy kwietnia zaczną wozić pasażerów. Jednorazowo na pokład
będą mogły zabrać 34 osoby. Linia szacuje, że na początek obłożenie maszyn
wyniesie około 40 proc. Zazwyczaj, aby połączenia były rentowne, liczba
zajętych miejsc w samolocie powinna sięgać 80 - 90 proc.
Pechowe loty krajowe
Kilka lat temu połączenia krajowe uruchomiła Air Polonia, ale wycofała się z
nich, zanim jeszcze ogłosiła bankructwo. Powodem były pustki w samolotach
obsługujących lokalne trasy. Potem do krajowych lotów przymierzał się Sky
Europe, ale nigdy ich nie uruchomił. Powód był prozaiczny: brak odpowiednich
maszyn. - Nasza flota składa się z boeingów 737, które zabierają na pokład 130
albo więcej pasażerów - wyjaśnia Eryk Kłopotowski ze Sky Europe. Z analiz firmy
wynikało zaś, że aby loty były opłacalne, musiałyby je obsługiwać mniejsze
samoloty, zabierające na pokład 70 - 100 pasażerów.
Dziś więc na krajowych trasach kursują wyłącznie maszyny LOT. Nasz narodowy
przewoźnik nie obsługuje jednak połączeń pomiędzy największymi miastami kraju -
dowozi tylko ludzi do Warszawy. Dlaczego? Dyrektor biura komunikacji i promocji
LOT tłumaczy to wysokimi kosztami. - Krajowe połączenia, z wyjątkiem lotów z i
do Wrocławia, są deficytowe. Sprawdza się jedynie model dowożenia pasażerów do
Warszawy, aby tu mogli przesiąść się na inne samoloty i polecieć dalej w świat -
mówi Leszek Chorzewski. Jego zdaniem porty regionalne i władze samorządowe
chciałyby mieć jak najwięcej połączeń ze swojego miasta. Problem w tym, że dla
linii lotniczych nie zawsze jest to opłacalne.
ELŻBIETA GLAPIAK
www.rzeczpospolita.pl/teksty/wydanie_060309/ekonomia_a_24-2.F.jpg
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Direct Fly
Z Krakowa do Gdańska w półtorej godziny
Balice będą mieć kolejne połączenie lotnicze. Najpierw z Krakowa do Gdańska, a
później także do Poznania i Wrocławia chcą latać nowe linie lotnicze Direct Fly.
Pierwsze samoloty Direct Fly odlecą z Balic 11 kwietnia. Będą latać pięć razy w
tygodniu, od poniedziałku do piątku. Od jutra rusza sprzedaż biletów na
internetowej stronie linii www.directfly.pl.
- Liczymy głównie na ludzi, którzy chcą wygodnie i szybko dotrzeć nad morze w
interesach. Będziemy oferować specjalne karnety dla firm, gwarantujące stałą
cenę niezależnie od czasu rezerwacji - mówi Sebastian Stępak, rzecznik linii
Direct Fly. Największą zaletą nowej linii ma być połączenie bez przesiadek, a
przez to krótka podróż. To pierwszy konkurent dla Eurolotu - spółki LOT, która
wozi pasażerów w Polsce. - W założeniu nie jesteśmy tzw. tanią linią lotniczą.
Mimo to nasze ceny są niższe niż klasycznych przewoźników. Chcemy zyskać tych
klientów, których denerwuje niska jakość obsługi w tanich liniach, ale muszą z
nich korzystać, bo latają często i nie stać ich na drogie bilety. Dlatego u nas
w czasie podróży będzie zapewniony catering - wyjaśnia Stępak. Ceny biletów do
Gdańska będą się wahać między 200 a 550 zł (bez opłat lotniskowych). Jednak -
jak zapewnia Jan Szczepkowski, jeden z właścicieli - jeśli połączenie będzie
popularne, ceny spadną.
To na razie jedyne nowe połączenie, ale właściciele linii pod koniec tego roku
planują uruchomić kolejne - do Wrocławia i Poznania. - Oczywiście wszystko
zależy od tego, czy nasze założenia się sprawdzą - mówi Szczepkowski. - Chętnych
na proponowane przez nas połączenia nie będzie zbyt wielu, więc i samoloty,
którymi będziemy latali, nie są wielkie. Mamy kilkunastoletnie Saaby 340A z
miejscami dla 34 pasażerów - dodaje Stępak.
Linie lotnicze tego typu, zdaniem Szczepkowskiego, opłacają się w krajach, gdzie
nie ma wygodnych i szybkich połączeń lądowych. - We Francji czy Niemczech takie
linie nie działają, bo jest tam dobrze rozwinięta sieć autostrad i szybkich
połączeń kolejowych. Natomiast w krajach skandynawskich, gdzie podróż krętymi
drogami i pociągami jest stosunkowo długa i męcząca, cieszą się dużą
popularnością - mówi wiceprezes linii Sławomir Decewicz, zaznaczając, że przy
ustalaniu cen brano pod uwagę zamożność Polaków.
Właściciel nowych linii, spółka Sky Express, przez kilka miesięcy zbierała dane
na lotniskach w całej Polsce. Pierwsze połączenia, które zaplanowano uruchomić,
to te gwarantujące największą opłacalność. Firma twierdzi, że już teraz wie o
dużym zainteresowaniu połączeń Łodzi i Rzeszowa z Kijowem i Lwowem. Równie
wielkim zainteresowaniem ma się cieszyć połączenie z Wrocławia do Warszawy.
Właścicielami spółki Sky Express są dwa fundusze inwestycyjne - Ilski Capital
Limited z siedzibą na Cyprze i Grove Holding S.ar.l. z siedzibą w Luksemburgu.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: NOWE POŁĄCZENIA LOTNICZE
Wrocław - Kraków.
Balice będą mieć kolejne połączenie lotnicze. Najpierw z Krakowa do Gdańska, a
później także do Poznania i Wrocławia chcą latać nowe linie lotnicze Direct Fly.
Pierwsze samoloty Direct Fly odlecą z Balic 11 kwietnia. Będą latać pięć razy w
tygodniu, od poniedziałku do piątku. Od jutra rusza sprzedaż biletów na
internetowej stronie linii www.directfly.pl.
- Liczymy głównie na ludzi, którzy chcą wygodnie i szybko dotrzeć nad morze w
interesach. Będziemy oferować specjalne karnety dla firm, gwarantujące stałą
cenę niezależnie od czasu rezerwacji - mówi Sebastian Stępak, rzecznik linii
Direct Fly. Największą zaletą nowej linii ma być połączenie bez przesiadek, a
przez to krótka podróż. To pierwszy konkurent dla Eurolotu - spółki LOT, która
wozi pasażerów w Polsce. - W założeniu nie jesteśmy tzw. tanią linią lotniczą.
Mimo to nasze ceny są niższe niż klasycznych przewoźników. Chcemy zyskać tych
klientów, których denerwuje niska jakość obsługi w tanich liniach, ale muszą z
nich korzystać, bo latają często i nie stać ich na drogie bilety. Dlatego u nas
w czasie podróży będzie zapewniony catering - wyjaśnia Stępak. Ceny biletów do
Gdańska będą się wahać między 200 a 550 zł (bez opłat lotniskowych). Jednak -
jak zapewnia Jan Szczepkowski, jeden z właścicieli - jeśli połączenie będzie
popularne, ceny spadną.
To na razie jedyne nowe połączenie, ale właściciele linii pod koniec tego roku
planują uruchomić kolejne - do Wrocławia i Poznania. - Oczywiście wszystko
zależy od tego, czy nasze założenia się sprawdzą - mówi Szczepkowski. - Chętnych
na proponowane przez nas połączenia nie będzie zbyt wielu, więc i samoloty,
którymi będziemy latali, nie są wielkie. Mamy kilkunastoletnie Saaby 340A z
miejscami dla 34 pasażerów - dodaje Stępak.
Linie lotnicze tego typu, zdaniem Szczepkowskiego, opłacają się w krajach, gdzie
nie ma wygodnych i szybkich połączeń lądowych. - We Francji czy Niemczech takie
linie nie działają, bo jest tam dobrze rozwinięta sieć autostrad i szybkich
połączeń kolejowych. Natomiast w krajach skandynawskich, gdzie podróż krętymi
drogami i pociągami jest stosunkowo długa i męcząca, cieszą się dużą
popularnością - mówi wiceprezes linii Sławomir Decewicz, zaznaczając, że przy
ustalaniu cen brano pod uwagę zamożność Polaków.
Właściciel nowych linii, spółka Sky Express, przez kilka miesięcy zbierała dane
na lotniskach w całej Polsce. Pierwsze połączenia, które zaplanowano uruchomić,
to te gwarantujące największą opłacalność. Firma twierdzi, że już teraz wie o
dużym zainteresowaniu połączeń Łodzi i Rzeszowa z Kijowem i Lwowem. Równie
wielkim zainteresowaniem ma się cieszyć połączenie z Wrocławia do Warszawy.
Właścicielami spółki Sky Express są dwa fundusze inwestycyjne - Ilski Capital
Limited z siedzibą na Cyprze i Grove Holding S.ar.l. z siedzibą w Luksemburgu.
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: A czy lotnisko ?
intermasterkalisz napisał:
> możliwe, że to przez `komunistycznie myślący` zarząd lotniska- nie wierzę, by z
> tak rozwijającego się rynku nie wyciągnąć kasy choćby na utrzymanie lotniska...
pozwolę sobie na objaśnienie paru spraw co do lotniska:
1. lotnisko oznacza że musi być specjalnie zabezpieczony teren - działka
ogrodzona, jeżeli ma być tylko pas trawaiasty to raz na 2 tygodnie strzyżenie
trawy - kosiarką ogrodową byś nigdy nie zdążył czyli potzreba chociaż jakiegoś
ciągnika z ciągnikowym.
2. odpowiednia infrastruktura - jakiś terminal, wieża, straż pożarna, służby
meteorologiczne, ruchu lotniczego, nadzoru technicznego, tzw. handling no i
oczywiście biurokracja portowa od prezesa po sprzątaczki- i to praktycznie non
stop w trakcie funkcjonowania lotniska. w zimie dodatkowo pługi śnieżne.
przydałoby się łącze AFTN, kilka lini telefonicznych, dużej mocy przyłącze
energetyczne, światła nawigacyjne, specjalistyczne urządzenia do obsługi
samolotu od cysteerny tankującej ciśnieniowo, schody do samolotu po szambiarkę.
3. żeby większość z tych rzeczy miały rację działania muszą być certyfikowane -
od lotniska po licencję marszałka - to jest ten człowiek co tak śmiesznie
wymachuje łapkami do pilota jak ten parkuje. papiery raz że kosztują a dwa
trzeba na to czasu bo w polsce urząd władny w tm zakresie czyli ULC jest bardzo
powolny i kosztowny np. nawet piloci lotowscy na wydanie przedłużonej licencji
czekają bardzo długo a oni mają akurat uprzewilejowaną pozycję w ulcu.
4. jeżeli miałoby być to lotnisko z prawdziwego zdarzenia to musiałyby być takie
rzeczy jak pas asfaltowy, betonowa płyta postojowa, drogi kołowania, wieża,
system świateł podejścia, do tego jeszcze należałoby w drodze porozumienia z ARL
- agencją ruchu lotniczego załatwić postawienie naziemnej pomocy
radionawigacyjnej i bazującej na niej opracowanie procedur lotniczych, do tego
jeżeli lotnisko miałoby obsługiwać połączenia międzynarodowe to jeszcze placówka
straży granicznej i celnej. no i do tego jeszcze kilku kontrolerów ruchu
lotniczego :D na to wszystko potrzeba pieniędzy i czasu.
wydaje mi się, że najpierw należałoby się zastanowić nad koniecznością istnienia
lotniska i przeprowadzenie badań rynkowych np. ankiety wśród firm i
społeczeństwa czy latali by z kalisza poza granice kraju, czy firmy miałyby
potrzebę transportu towarów drogą lotniczą. posiadanie lotniska tylko po ty by
się nim pochwalić jest bardzo drogą zabawką i na pewno samorząd musiałby z
jakichś wydatków zrezygnować. poza tym trzebaby było pozyskać połączenia
najlepiej tanim przewoźnikiem (czyli obniżyć opłaty za obsługę samolotów) lub
tradycyjnym - wysokie ceny biletów.
przykładowo ze swojego podwórka dodam, że lotnisko w łodzi ma tak naprawdę
połączenia ryanair'em, poprzednie połączenia dziwnymi nieznanymi drogimi
przewoźnikami typu cimber, starwing, sky express nie wypaliły, dopiero rok temu
lotnisko zaczęło tak naprawdę działać wraz z debiutem połączenia ryanem do
londka. należało przedłużyć pas do 2100m i poszerzyć do 45m, założyć pomoc papi,
(ils już był) wybudować nowy tymczasowy terminal (sam koszt terminala to był
koszt około 6mln zł, później się okazało że należy dobudować pomieszczenia na
odprawy bussiness klasy, sklep wolnocłowy - zaczęli przed wakacjami, dopiero
kończą). zastanów się ile osób by korzystało z lotniska, jaki jest potencjał
regionu, zakładając promień około 50km od kalisza możnaby było liczyć na jakieś
od pól miliona osób - 800tysięcy. jest szansa ale ryzyko jest bardzo duże. łódz
i okolice to około 3mln osób londek jest średnio w 90% wykorzystany (189miejsc).
żeby połączenie odniosło sukces to musi być minimum 3 razy w tygodniu.
największym problemem jest uświadomienie właśnie ludziom potencjalnym klientom,
że mają lotnisko pod nosem i nie trzeba jechać do wawki czy innego miasta, żeby
w dwie godziny byc w wlk.bryt. ja bym się bardzo cieszył gdyby było lotnisko w
kaliszu - może bym się przeniósł albo dojeżdżał na dyżury.
jakbys miał jeszcze jakieś pytania wal śmiało.
pzodrawiam
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Nowe kierunki, podsumowanie ULC
Nowe kierunki, podsumowanie ULC Nowe kierunki i nowi przewoźnicy –
Prezes ULC zatwierdził rozkład lotów na sezon LATO 2006
www.ulc.gov.pl/index_1.php?dzial=wiadomosci&plik=27_03_2006
Warszawa, 27 marca 2006 roku – w związku z nowym sezonem eksploatacyjnym LATO
2006 Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego zatwierdził 50 rozkładów lotów
zgłoszonych przez obcych przewoźników na wykonywanie regularnych połączeń na
trasach do/z RP.
Zgodnie ze złożonymi rozkładami faktycznie przewozy regularne wykonywać
będzie 34 zagranicznych przewoźników (ADRIA AIRWAYS, AIR LINGUS, AEROFLOT,
AEROSVIT, AIR BALTIC, AIR EUROPA, AIR FRANCE, ALITALIA, AUSTRIAN AIRLINES,
BELAVIA, BLUE 1 OY, BRITISH AIRWAYS, CIMBER AIR, CSA, DAUAIR, EASYJET, EL AL,
FINNAIR, GERMANWINGS, HELIOS AIRWAYS, KLM, LUFTHANSA, MALEV, NORWEGIAN AIR
SHUTTLE, PULKOVO, RYANAIR, SAS, SKY EUROPE, SN BRUSSELS, SWISS, TUNISAIR,
TURKISH AIRLINES, UPS, WIZZ AIR), natomiast pozostałych 16 przewoźników
będzie operować jako tzw. przewoźnicy marketingowi*, na zasadach umów code-
share zawartych z przewoźnikami faktycznymi.
W porównaniu do poprzednich sezonów liczba obcych przewoźników faktycznie
wykonujących lotnicze przewozy regularne do/z RP nie zmieniła się. Na polskim
rynku pojawi się jeden nowy przewoźnik BLUE 1 OY z Finlandii. Wykonywać on
będzie przewozy na trasie Helsinki – Warszawa vv. Na rynek polski powrócił
AIR BALTIC z Łotwy (trasa Ryga – Warszawa vv.). Natomiast przewoźnik
niemiecki European Air Express (EAE) poinformował o zawieszeniu wykonywania
regularnych przewozów w sezonie LATO 2006 (w ostatnim sezonie operował na
trasie Kolonia – Poznań vv.), a przewoźnik austriacki STYRIAN AIRWAYS ogłosił
bankructwo (w poprzednich sezonach wykonywał przewozy na trasie Zurych –
Kraków vv.).
Duża liczba obcych przewoźników zgłosiła plany rozpoczęcia regularnych
przewozów lotniczych na nowych (w porównaniu do sezonu ZIMA 2005/2006)
trasach. Są wśród nich: AER LINGUS (Dublin – Poznań vv.), AIR FRANCE (Paryż –
Katowice vv.), DAUAIR (Sztutgart – Poznań vv.), EASYJET (Liverpool – Kraków
vv.), FINNAIR (Helsinki – Kraków vv.), GERMANWINGS (Kolonia – Gdańsk vv.),
RYANAIR (Sztokholm – Gdańsk vv., Dublin – Kraków vv., Dublin – Łódź vv.,
Dublin – Poznań vv., Shannon – Wrocław vv., Dublin – Wrocław vv.), SKY EUROPE
AIRLINES a.s. (Kraków – Birmingham vv., Kraków – Edinburgh vv., Kraków –
Bruksela vv., Kraków – Turyn vv., Kraków – Neapol vv., Kraków - Barcelona
vv., Kraków - Ateny vv.), SWISS (Zurych – Kraków vv.), WIZZ AIR (Katowice –
Kolonia vv., Katowice – Girona vv., Katowice – Ateny vv., Gdańsk – Liverpool
vv., Gdańsk – Glasgow vv., Gdańsk – Lubeka vv., Gdańsk – Kolonia vv.,
Warszawa – Glasgow vv., Warszawa – Goeteborg vv.).
Spośród obcych przewoźników najszerszą ofertę przewozów regularnych
ma WIZZ AIR (32 połączenia), na drugim miejscu jest Ryanair (18), a na
trzecim Sky Europe (16).
Najbardziej popularnym portem lotniczym w Polsce wśród zagranicznych
przewoźników wciąż jest Warszawa – przewozy do/ze stolicy oferuje 30 obcych
przewoźników. Dalej znajduje się Kraków z 14 obcymi przewoźnikami, Gdańsk i
Poznań z 6, Katowice z 3.
Najbardziej rozbudowaną siatkę połączeń regularnych eksploatowanych
przez obcych przewoźników posiada Warszawa. Ze stolicy, korzystając z usług
obcych przewoźników, można polecieć do 40 miast poza granicami naszego kraju.
Na drugim miejscu jest Kraków z 28 połączeniami, dalej Katowice z 12 i Gdańsk
z 11.
Zagraniczni regularni przewoźnicy lotniczy najchętniej rozwijają połączenia
do następujących miast: Londynu (przewozy do tego miasta proponuje 5
przewoźników), Dortmundu (4), Paryża (3), Dublina (3), Rzymu (3), Frankfurtu
(3), Mediolanu (3).
Polscy przewoźnicy przedkładają Prezesowi ULC rozkłady lotów jedynie do
wiadomości. W sezonie LATO 2006 regularne przewozy lotnicze będą oferowane
jak dotychczas przez PLL LOT S.A., Nowego Przewoźnika Sp. z o.o.
(Centralwings) oraz przez debiutującego na rynku regularnych przewozów
pasażerskich Sky Express Sp. z o.o. (Direct Fly), który uruchamia regularne
przewozy od kwietnia br. na trasach krajowych oraz międzynarodowych: Warszawa-
Wrocław vv., Warszawa – Gdańsk vv., Wrocław – Gdańsk vv., Kraków – Gdańsk
vv., Bydgoszcz – Berlin vv., Łódź – Berlin vv., Gdańsk – Berlin vv.,
Bydgoszcz – Kopenhaga vv.).
***
* przewoźnicy marketingowi: AIR CANADA, AMERICAN AIRLINES, ANA, BMI, BULGARIA
AIR, CONTINENTAL AIRLINES, IBERIA, JAL, NORTHWEST AIRLINES, QUANTAS,
SINGAPORE AIRLINES, SPANAIR, TAROM, THAI AIRWAYS, UNITED AIRLINES, US
AIRWAYS.
***********************************************
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Samolotem po kraju
Ściema to nie jest - Antyargumenty TA LINIA TO WIELKA SCIEMA - 8 mocnych argumentow
TA LINIE TO NIE JEST ŻADNA ŚCIEMA - 8 mocniejszych
argumentów!
>NAWET zdjecie zamieszczone w czołówce tego artykułu nie przedstawia
oferowanego samolotu czy on naprawdę ISTNIEJE !??????????
Nie nie istnieje. Będą latać bajkowymi samolotami(
www.pasazer.com/czytaj.php?lp=1451 ), dlatego robią full konferencji
prasowych, bo chcą wszystkich oszukać i nie latać. Takie mają hobby. Robić
sobie linie lotnicze, a samolotów nie ma, bo są z komputera. BŁAGAM !!!!!!!!!!
SKY EXPRESS też od dwóch lata na CARGO tylko na stronie internetowej. Oni
wszystko robią na komputerze. CZŁOWIEKU SPRAWDZAJ CO PISZESZ.
>1. układ graficzny strony i kolorystyka upadłej AIR POLONII
Układ strony – BZDURA ale sprawdzić nie można bo strony AP już nie ma to się
wypisuje bzdurki żeby pokrzyczeć, Kolory - podobne no i co z tego ??
JAK BYŁYBY INNE KOLORY TO PEWNIE MOŻNABY ZNALEŹĆ INNĄ LINIĘ KTÓRA UPADŁA I
MÓWIĆ ŻE MAJĄ TAKIE. TAMTA UPADŁA TO TE TEŻ UPADNĄ.
SUPEEEEER. To coś pod tytułem : wszystkie zielone samochody się psują!!!!
>2. linia zupełnie nie znana
No jak ma być znana jak jest JAK JEST NOWA!!!! Znamy pojęcie NOWE???
To takie co go jeszcze NIE MA !!!!!!
>3. połowiczne informacje o serwisach i przeglądach samolotów
Tak, na stronie powinny być miliony certyfikatów, numery części zamiennych,
wszystko dla ludzi którzy jakby wiedzieli co trzeba w tym kraju posiadać aby
wykonywać przeloty pasażerskie, to nie wypisywaliby takich GŁUPOT. No kogo to
obchodzi ???
Mają to samo co wszystkie linie pasazerskie !!!! Inaczej ULZ w życiu by im nie
dał zezwolenia.A jakbyś nie wiedział co to ULZ to poszukaj w Googlach.
>4. żadnych konkretów na stronie dotyczących serwisu wszystko opisane naj bez
konkretów
Jakiego serwisu ?? Chyba SKODA AUTO. O co chodzi ????
>5. brak zdjęc niby posiadanego samolotu? tylko animacja graficzna samolotu
To rzeczywiście ich skreśla!!! No dramat. Po prostu dramat.
>6. ktoś tworząc nowa linię zaczyna od promocji ich brak...
SUPEEEER. Ale jeszcze raz, o co chodzi ???? Argument naprawdę solidny.
>7. za miesiąc to może paść i szybko wyjść z rynku
Padnie za miesiąc. JAK MOŻE PAŚĆ jak za miesiąc będzie w powietrzu. Takie
inwestycje są liczone żeby nie padać!!!! To nie hobby, to interes.
>8. rozkład ułożony pod 1 samolot . no może 1,5 - jeden rejs poleci drugi
odwołamy
TAK. Pod 1,5 samolotu. Samolot leci do GDAŃSKA a 0,5 samolotu stoi na płycie.
No BOMBKA!
Samolot to nie taksówka. A linie lotnicze to nie firma taksówkowa. Myślisz że
inne super poważne linie to ile mają samolotów??? Przytoczę cytat :
”Samoloty Wiz Air to 6 nowych samolotów Airbus 320, biorący na pokład 180 osób.”
To jeden z największych przewoźników low costowych. 6 samolotów.
DIRECT FLY to 3 przeznaczone do lotów pasażerskich. Jakbyś czytał chociaż
poniedziałkowe gazety, to byś wiedział!!!
>na podstawie strony internetowej na której nie ma szczegółów i konkretów ,
oprócz faktu że >system oblicza natychmiast ceny dodajac takie dopłaty ze ceny
w rzeczywistości sa znacznie >wyższe
PROSZĘ CIĘ! Jakbyś doszedł do kroku 3, wiedziałbyś że cena jest też z
opłatami lotniskowymi. Pokaż mi jedną linię, JEDNĄ która daje stałą cenę na
jakieś połączenie!
Nie ma takiej. Zawsze są opłaty lotniskowe.
Z tego co napisałeś to płacisz na stronie internetowej a potem przy wejściu do
samolotu trzeba dopłacać. Dzisiaj kupiłem lot z WAW do WRO przed świętami. Może
jakbyś doszedł do momentu w którym płaci się za lot i wszystko wypełnił to
możaby gadać. System jak każdy inny.
>słowem MALA NIEPEWNA LINIA ZA WYSOKIE PIENIADZE
A co niby low cost miał być?? To że w kraju jest jak jest i się z ludzi
zdziera, to nie znaczy, że ktoś zacznie latać za darmo! Mały samolot to mało
miejsc. Mało miejsc – bilet droższy niż PKP. Drogi bilet – nie stać cię. Nie
stać cię masz kompleksy i jedziesz na populistę. Proste wszyscy Cię poprą.
Latanie nigdy nie będzie tanie. Tanie jak samochód czy pociąg, ale są ludzie
którzy tego nigdy nie zrozumieją. Low COST to strategia która miała sztucznie
wywołać takie poczucie że będzie za złotówkę do Londka!!! Nie ma tak. Za
benzynę płaci 40% pasażerów kupujących bilety późno. I już. Musi lecieć 80% ze
180 miejsc żeby się zwróciło. 90% żeby zarabiało.
Przy 34 miejscach i tych cenach – 60% wypełnienia pozwala na rentowność!! Takie
są fakty!
Więc jeszcze raz , kto ma większą szansę na przetrwanie ??
Jak DF odwoła jeden lot to będzie afera jak 150. RYANAIR codziennie coś
odwołuje i nikt nie umiera.
Te argumenty pewnie i tak do ciebie nie trafią bo są logiczne ale mnie krew
zalała i musiałem to napisać.
ARGUMENT TO TAKIE COŚ CO JEST LOGICZNE
Obejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plraju.pev.pl
|
|
Cytat |
Do polowania na pchły i męża nie trzeba mieć karty myśliwskiej. Zygmunt Fijas Tylko poeci i kobiety potrafią wydawać pieniądze tak, jak na to zasługują. Facilius oppresseris quam revocaveris (ingenia studiaque) - (talenta i nauki) łatwiej można stłumić, niż do życia przywrócić. Fakt podstawowy, że jesteśmy życiem, które chce żyć - uświadamiamy sobie w każdym momencie naszego istnienia. Albert Schweizer Da mihi factum, dabo tibi ius - udowodnij fakt, a ja ci wskażę prawo.
|
|