|
Widzisz wypowiedzi znalezione dla zapytania: skuter blokada
Temat: Skuter blokady
Atala Hacker rocznik 96
Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy
Pojemność: 49 ccm
Prosze mi napisac gdzie sa blokady i jak je sciagnac. Najlepiej pokazcie to na fotkach
link do zdjecia:
http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C10%5C05%5Cbikepics-1046250-full.jpg
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Blokady-skuter +++
Witam od roku jestem posiadaczką skuterka LONGJIA LJ50QT 2T chciałabym wiedzieć gdzie w tym motorku są blokady szukałam na wszystkich stronkach ale nic nie znalazłam, mam nadzieje że jacyś użytkownicy DW są użytkownikami skuterków 2T i wiedza gdzie mogą się znajdować blokady za pomoc z góry bardzo dziękuję =)
a tu zdjęcie pomocnicze
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Longjia/LJ50QT/48184
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: blokady skuter 50
witam mam skuter romet rxl 50
jak wiadmo nie jest zbyt dobry ale daje rade:PP
chcem sciagnac blokady tyle ze ja juz nie wiem gdzie one moga byc..
-ta w gazniku>>ku mojemu zdziwieniu nie bulo zadnej..
-ta miedzie wariatorem a przeciwtalerzem>> takze nie bylo...
-filtr powietrza>>sciagnalem
-w tlumniku nic niegrzebalem ale chyba zbyt duzo nie o bo to jest 4suw
-filtr paliwa tez wymienilem na wiekszy
a skuter chodzi tak jak chodzil...
w czym moze byc problem?/
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: blokady w skuterach
Jam mam LONGJIA LJ50QT - K z 2007 r. i już wymieniłem rurkę od wydechu na większą i śmiga mi 80 Km/h, a mam jeszcze blokade jak ją ściągne to będe jeżdził 110 Km/h sprawdzałem na stronie producenta. Pamiętaj, że po zdjęciu blokady skuter jest szybszy, ale traci na przyśpieszeniu jest troche bardziej mułowaty
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: blokada skuter
Witam
Właśnie zdjalem blokade na gazniku w skuterze i mam pytanie czy tym nie popsuje pracy silnka?
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Skuter-blokada
witam posiadam zablokowanego skutera suzuki estilete 50cm
w ktorych miejscach posiada ten skuter blokady???
na wydechu przy tym skuterze jest taka rurka ktora idzie do gory i jest zaspawana?- czy to jest wlasnie ta blokada i czy trzeba ta rurke uciac???
za pomoc plusy
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Motobi Wilga 50 - tato, tato, kup mi skuter!
ja mam ten skuter o 2 miechów przebieg 300km i tak sciekawosci chciałem sie
zapytac gdzie tam są blokady skuter jest świetny !! tylko jazda pod górki mnie
osłabia te 25-35 km jest straszne :(napiszcie cos filtr stożkowy dużo da
Obejrzyj resztę wiadomości
Temat: Jak sciągnąc blokade ze skutera??
Zgadzam się z przedmówcą, zależy w jakim miejscu jest zdławiony Najlepiej szukaj pod konkret model skutra Tak ogólnie to niewiele możemy Ci powiedziec
W gaźniku
Tuleja dystansowa nad przepustnicą - zapobiega ona pełnemu otwarciu przepustnicy, nasz pojazd nie rozwija pełnych obrotów i ma małą prędkość maksymalną. Usunięcie blokady to wyjęcie tulei znad przepustnicy.
Dysza główna w gaźniku - ta blokada z kolei ogranicza ilość dozowanej mieszanki do cylindra zmniejszając moc silnika i prędkość maksymalną. Zmiana dyszy głównej wiąże się zawsze z ingerencją w układ paliwowy silnika, co prowadzi do przeróbek w filtrze powietrza oraz w konsekwencji do regulacji gaźnika.
W przekładni
Tuleja dystansowa pomiędzy wariatorem, a przeciw talerzem - tego typu blokada jest dość często spotykana, a jej zastosowanie powoduje że talerze nie schodzą się ze sobą do końca i pasek nie „wchodzi" maksymalnie wysoko, co w konsekwencji prowadzi do obniżenia prędkości skutera.
W króćcu ssącym
Zwężona średnica króćca dolotowego -czyli zastosowanie króćca o mniejszej średnicy przelotowej stanowi blokadę ograniczająca ilość mieszanki dopływającej do silnika tym samym go osłabiając. Usunięcie tego ograniczenia to wymiana króćca na większy (odblokowany).
Blaszka zawężająca - zastosowanie blaszki umieszczonej pomiędzy zaworem membranowym, a króćcem ssącym, w której otwór ogranicza ilość przedostającej się mieszanki. Jej usuniecie powoduje odblokowanie skutera.
W module zapłonowym
Czujnik obrotów - rejestruje on prędkość obrotową koła oraz informuje o tym CDI (elektroniczny moduł sterujący silnikiem), co w konsekwencji wpływa na ograniczenie obrotów przez układ zapłonowy skutera. Sposobem na to zdławienie jest przecięcie przewodu biegnącego do czujnika.
Moduł zapłonowy - czyli sam CDI. Zastosowanie przez producenta zapłonu ograniczającego maksymalne obroty naszego silnika, co znacznie wpływa na ograniczenie prędkości. Sposób na odblokowanie w tym wypadku, to wymiana modułu CDI na odblokowany z inna mapą zapłonu.
W tłumiku
Tuleja zwężająca średnice tłumika - stosowana w tłumikach w różnych miejscach zaraz przy cylindrze, lub na samym końcu w końcówce tłumiącej. Tuleja zmniejsza średnicę tłumika ograniczając wypływ spalin, a przez to dławiąc silnik. Usuwamy ją wybijając blokadę za pomocą odpowiedniego narzędzia lub wyciągając spawarką.
Zawirowywacz spalin - blokada ta, to dodatkowa rurka przyspawana do tłumika powodująca zawirowanie spalin, co prowadzi do zdławienia silnika.. W tym przypadku nie obejdzie się bez pomocy doświadczonej osoby, która odetnie nam rurkę i zaspawa nam miejsce po niej.
Katalizator - zastosowanie katalizatora wpływa na ograniczenie obrotów silnika, co sprawia, że działa on jak blokada. Usuwamy go i pozbyliśmy się kolejnego ograniczenia. Należy pamiętać, że czasem operacja usuwania go może okazać się skomplikowana wiec tu zalecam wizytę w warsztacie.
W filtrze powietrza
Zwężka dopływu powietrza - znajduje się wewnątrz filtra powietrza. Jest to najczęściej krótka rurka o małej średnicy ograniczająca ilość powietrza, jaka dostaje się do filtra. Zdjęcie tej blokady polega na usunięciu tej rurki, ale pamiętać trzeba, że usuwając ją musimy zmienić też dysze w gaźniku. Odblokowanie filtra wpływa na zwiększenie ilości powietrza w mieszance. Odblokowany filtr i jednoczesna zmiana dyszy to pewna regulacja gaźnika, zatem pamiętajmy o tym.
Poza podstawowymi i najczęściej stosowanymi blokadami spotkać można jeszcze ograniczenia typu:
Filtr paliwa - mały filtr paliwa dozuje mniejszą ilość paliwa wpływając na osiągi skutera. Ominięcie tego zadławienia to wymiana na większy filtr.
Wypustka na wariatorze - niewielki kołnierz w wewnętrznej części wariatora, który nieznacznie wpływa na ograniczenie osiągów. Blokadę usuwamy przez stoczenie tej wypustki.
Przekładnie wtórna - mało kto wie, że może on stanowić blokadę skutera. Stosowana najczęściej w skuterach chińskich ze względu na ograniczoną moc silnika. Ograniczenie polega na zastosowaniu takich przełożeń w przekładni (przenoszącej obroty ze sprzęgła na koło), które nie zamulą silnika, a dadzą skuterowi przyzwoite przyspieszenie. W konsekwencji konstruktorzy ograniczają prędkość maksymalna skutera.
Rolki wariatora - w tym przypadku trudno mówić o blokadzie. Zastosowane oryginalne rolki po zdjęciu ograniczeń w naszym skuterze często wpływają na ograniczenie osiągów. Trzeba więc je wymienić na odpowiednie, mając na uwadze obecną charakterystykę pracy silnika. I dlatego niejako można uznać je za ogranicznik skutera.
Poszperałem troszkę na necie i mam ! Scigacz.pl
Mam nadzieje, ze po przeczytaniu tego rozjaśniłem nieco sytuacje
Jestem pewny, ze niektóre z tych blokad każdy jest w stanie sciągnąć samodzielnie w domowym warsztacie
Obejrzyj resztę wiadomości
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plraju.pev.pl
|
|
Cytat |
Do polowania na pchły i męża nie trzeba mieć karty myśliwskiej. Zygmunt Fijas Tylko poeci i kobiety potrafią wydawać pieniądze tak, jak na to zasługują. Facilius oppresseris quam revocaveris (ingenia studiaque) - (talenta i nauki) łatwiej można stłumić, niż do życia przywrócić. Fakt podstawowy, że jesteśmy życiem, które chce żyć - uświadamiamy sobie w każdym momencie naszego istnienia. Albert Schweizer Da mihi factum, dabo tibi ius - udowodnij fakt, a ja ci wskażę prawo.
|
|